میلاد: شرایط عمومی را برای همه یکسان کردیم

رییس کمیته آبهای ارام فدراسیون قایقرانی گفت: شرایط عمومی را برای همه به منظور شرکت در تست‌گیری یکسان کردیم.

محسن میلاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: طبق آخرین صحبتهایی که با ورزشکاران در کمپ پرتغال انجام دادم خیلی راضی بودند و منتظریم تا بازگردند تا در اولین تست‌گیری شده و نتایجی که کمیته برای المپیکی‌ها و انتخابیها می‌گیرد را بررسی و ارزیابی کلی داشته باشیم.

وی افزود: برنامه‌ریزیهای سال آینده در خصوص آبهای آرام تقریبا به انجام رسیده است و باید به سمت اجرایی شدن آنها پیش برویم.

میلاد در ادامه در خصوص ورزشکارانی که در پایگاه تمرین می‌کنند گفت: به لحاظ اهمیتی که برای جوانان قائلیم از اول اسفند تمرینات متمرکز را در تهران به مدت 2 هفته‌ راه‌اندازی کردیم و در تست‌گیری نهایی جمع‌بندی خواهیم داشت و تا سال آینده همزمان با گروه زیر 23 سال اردوی جوانان را هم شروع کنیم.

وی در ادامه بیان داشت: ورزشکاران پایگاه‌ها را فراخواندیم و 24 اسفند ماه تست‌ انتخابی نهایی را می‌گیریم البته یک هفته قبل از تست‌گیری یعنی17 اسفند ماه هر دو گروه سنی بزرگسال و زیر 23 سال را دعوت خواهیم کرد تا شرایط برای همه به صورت یکسان باشد.

میلاد در ادامه خاطر نشان کرد: 80 درصد تیم ملی ما در کاپها مشخص می‌شود و در 10 درصد ازآن امکان تغییرات را داریم.

وی در ادامه در خصوص تعداد نفرات تیم ملی اظهار داشت: برای تیم کایاک 7نفره و برای تیم ملی کانوکانادایی 2 تا 4 نفر در ترکیب اصلی المپیک انتخاب خواهند شد.

رییس کمیته آبهای ارام در ادامه تصریح کرد: برای تیم معلولین نیز با رایزنیهای انجام شده و حمایتهای فدراسیون قایقرانی از اول اردیبهشت ماه تمریناتشان شروع می‌شود و نیمه دوم اردیبهشت ماه هم به مسابقات مالزی خواهند رفت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار