یک تولیدکننده چادر حجاب مطرح کرد

برای رشد عرصه مد، نیازمند همکاری رسانه‌های جمعی هستیم

«فاطمه صابری» تولیدکننده چادرهای حجاب سحر گفت: جشنواره از نظر فرهنگی اقدام خوب و قابل تقدیری است اما انتظارات ما از بخش فروش بسیار بیشتر از این بود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر،؛این تولیدکننده در حاشیه برگزاری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر اظهار کرد: قطعا برای موفقیت جشنواره نیازمند تبلیغات گسترده تر و همکاری رسانه های جمعی هستیم که امیدواریم برای آن اقدام کنند.

وی درباره ارائه تسهیلات تولید از سوی سازمان‌های مربوطه اظهار کرد: ما دوستانه و امیدوارانه راجع به مسئولان نظر می دهیم اما انتظار ما بیشتر از اینهاست. البته اکنون اتحادیه در رسته ای که برای گروه حجاب قائل شده به ما لطف و کمک می کند اما واقعا توقع بیش از این است زیرا ما تولیدکارانی هستیم که با تمام مواد اولیه ای که برای چادر موجود است کار می کنیم زیرا اصلی ترین ماده اولیه این عرصه یعنی پارچه چادری در کشور تولید نمی شود.

صابری ادامه داد:کشورهای تولیدکننده پارچه چادری هیچ نمایندگی به جز تجار و بنکداران در ایران ندارند یعنی اگر بخواهیم از شرکت اصلی کار خریداری کنیم باید به دوبی یا اندونزی، چین و ... مراجعه کنیم وگرنه باید با تفاوت قیمت کنار بیاییم.

وی تاکید کرد: خدا را شکر امسال نسبت به سال گذشته مساله فرهنگی حجاب و عفاف دچار تغییر شده است و گستردگی را شاهد هستیم در حالیکه قبلا تنها زمان ارائه حجاب و عفاف به ماه رمضان باز می گشت اما امروز بعد از برگزاری جشنواره های مختلف این عرصه گسترش یافته است اما قطعا برای بیشتر شدن فعالیت ها نیازمند ایجاد انگیزه در بین مصرف کننده هستیم. این مساله واقعا دست مریزاد دارد و نشان میدهد هستند کسانی در این عرصه هستند که قلبشان برای اعتقاداتشان می تپد اما برای رشد بیشتر همت و تلاش چند برابری برای این گودال فرهنگی لازم داریم.

بر اساس این گزارش؛ چهارمین جشنواره مد و لباس فجر تا 16 اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌ها ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.