برگزیدگان جشنواره مد و لباس معرفی شدند/ تقدیر از سردبیر فرهنگی باشگاه خبرنگاران در این جشنواره

چهارمین جشنواره بین المللی مد و لباس فجر برگزیدگان خود را شناخت.

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ آئین اختتامیه چهارمین جشنواره مد و لباس فجر با حضور حمید قبادی دبیر کار گروه مد و لباس کشور، علی مرداخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر امروز در تالار وحدت برگزار شد.

برگزیدگان این دوره از جشنواره مد و لباس فجر عبارتند از:

برگزیدگان بخش صنعت، عرضه و فروش

در بخش کیف از حمید بنانی، در بخش کفش عبدالحمید محمدی با برند پیشگام، در بخش لباس مردانه حسین مهدی زاده با برند منته، در بخش لباس زنانه حمید بهداد با برند سیماتکس ودر بخش صنعت از حمیدرضا نیک پر تقدیر شد.

بخش رسانه های برتر

در بخش رسانه های برتر از رجبی معمار مدیر شبکه بازار تقدیر به‌عمل آمد. در بخش خبرگزاری ها از هدی ریسمانچی سردبیر فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان و در بخش مطبوعات از ستاره جاوید از روزنامه آسیا تقدیر شد.

عفاف و حجاب

همچنین در بخش عفاف و حجاب از خدیجه منصوری تقدیر به‌عمل آمد.

در این بخش استفاده از تزئینات بیشتر در چادر مطرح نبوده بلکه راحتی در استفاده، پوشش درست، عدم جلب توجه و ارائه الگوی مناسب با تعریف چادر مدنظر قرار داشته است.

بخش کیف و کفش

رتبه اول به حسین فدایی، رتبه دوم به راضیه بهره‌مند و رتبه سوم به رزینا شیری رسید.

بخش طراحی پارچه

رتبه اول این بخش را پریسا زینعلی، رتبه دوم را مرضیه آقارضایی مهابادی و رتبه سوم را ملیسا پورفیضی کسب کرد و مریم نظیف نیز شایسته تقدیر معرفی شد.

بخش لباس اجتماع بانوان

رتبه اول این بخش به ساناز مسلمی اصل، رتبه دوم به مرجان کشاورز و رتبه سوم سپیده پارساپور رسید و فائزه زند کریمی شایسته تقدیر اعلام شد.

بخش لباس مجلسی بانوان

در این بخش رفیعه رازبانی شایسته تقدیر معرفی شد و جایزه نفر اول به حمیده همتی گشتاسب، رتبه دوم به جغتایی و رتبه سوم به مهرنوش تیمورزاده اختصاص یافت.

طراح برگزیده سال

در این جشنواره مرجان کشاورز و حمیده همتی به عنوان طراحان برگزیده سال ۹۳ معرفی شدند. همچنین نرگس محسن‌درویش در بخش لباس کودک و فوزیه فوردنیا در بخش غیررقابتی شایسته تقدیر معرفی شدند.

در پایان این جشنواره از کتاب «مجموعه مقالات جشنواره سوم مد و لباس فجر» رونمایی شد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار