گزارش هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال؛

7 اخراجی در تیم بسکتبال هفت الماس قزوین/ مهرام برنده بازی جنجالی گرگان

هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال عصر امروز با حواشی بسیار پی گیری شد. تیم های تهرانی در بازی های جنجالی موفق به شکست حریفان خود شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ هفته ششم لیگ حرفه ای بسکتبال با حاشیه هایی عجیب پی گیری شد که بخشی از آن به طور مستقیم از شبکه های تلویزیونی هم پخش می شد. تیم دانشگاه آزاد در پایان این هفته جای پتروشیمی را در صدر جدول گرفت و مهرام هم در رده دوم باقی ماند. همچنین پمینا اصفهان با دو پله صعود به رده پنجم رسید.

ترقه بازی و جو سنگین گرگان

دیدار تیم های شهرداری گرگان و مهرام تهران که چند بار به خاطر حواشی مختلف قطع شده بود با برتری 84 بر 77 مهرام به پایان رسید.

مهرامی ها در کوارتر دوم یک بار به خاطر پرتاب ترقه تماشاگران از زمین بیرون رفتند اما در بازگشت موفق به پیروزی 50 بر 27 در نیمه اول شدند.

گرگان در نیمه دوم بازی بهتری انجام داد و موفق به برد 21 بر 13 و 22 بر 21 در کوارترهای سوم و چهارم شد. در حالی که اختلاف شروع نیمه به 20 امتیاز رسیده بود تا یک دقیقه آخر این اختلاف به 5 امتیاز کاهش پیدا کرد اما با توجه به تفاوت زیاد امتیازات دو تیم در نیمه اول، برتری به نفع مهرام حفظ شد.

اوشین ساهاکیان کاپیتان مهرام که در نیمه اول هم به حمایت از هم تیمی های خود با بازیکن خارجی حریف برخوردی داشت در کوارتر سوم یک بار با هومن رضایی رو در رو شد و بار دیگر در کوارتر چهارم به همراه کاوه نورافزا از تیم حریف خطای فنی دریافت کرد.

تماشاگران گرگانی به دنبال محرومیت!

در حالی که بیشتر از 3 دقیقه به پایان بازی مانده بود، یک بار دیگر بازی متوقف شد و تماشاگران باز هم 2 ترقه داخل زمین پرتاب کردند. در نهایت با دخالت نیروی انتظامی جایگاه تماشاگران آرام شد.

7 اخراجی در تیم بسکتبال هفت الماس قزوین/ مهرام برنده بازی جنجالی گرگان

توقف بعدی برای خشک کردن زمین مسابقه بود که در همین حین کادرفنی مهرام هم به نیروی انتظامی داخل سالن معترض بود.

مهرام که با هر اتفاقی نتیجه بازی را به نفع خود حفظ کرده بود در آخرین ثانیه های بازی هم با یک مشکل دیگر روبرو شد و و سعید داورپناه به خاطر پرتاب سنگ از سوی تماشاگران به روی زمین افتاد. گویا سنگ به چشم داورپناه اصابت کرده بود.

گفتنی است تماشاگران گرگانی قطعا با این اتفاقات، عواقب سنگینی را به جان خریدند. با توجه به تکرار حاشیه ها که از دست مسئولان تیم گرگانی خارج شده و کنترل بازی را برای ناظران و حراست سالن هم سخت کرده است به نظر می رسد برخوردی جدی تر برای جلوگیری از حواشی بازی های گرگان لازم باشد.

برخورد کمک مربی مهرام با نیروی انتظامی

در دقایق پایانی بازی دوربین های تلویزیونی صحنه برخورد آرزومندی کمک مربی مهرام با یکی از ماموران انتظامی سالن را هم شکار کردند که گویا این برخوردها بعد از بازی برای وی دردسرساز شد.

در حالی که به خاطر جو اطراف سالن، تمام اعضای تیم مهرام به مدت یک ساعت و نیم در داخل رختکن محبوس شده بودند، طبق اخبار رسیده از گزگان، آرزومندی به همراه هاشمی سرمربی مهرام به خاطر برخورد با ماموران انتظامی سالن بازداشت شدند اما ساعتی بعد تا قبل از رفتن تیم به فرودگاه مشکل حل شد و هر دو  به سایر اعضا تیم ملحق شدند.

بازی 3 به 5 هفت الماس

در بازی تهران هم که حواشی خود را داشت، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه 92 بر 40 هفت الماس را در تهران شکست داد.

اعضا تیم هفت الماس از شروع نیمه دوم به جریان داوری اعتراض داشتند و یک بار هم به کنار زمین رفتند و قصد ادامه کار را نداشتند اما با صحبت ناظران به بازی برگشتند.

7 اخراجی در تیم بسکتبال هفت الماس قزوین/ مهرام برنده بازی جنجالی گرگان

بعد از اینکه اختلاف بازی به بالای 20 امتیاز رسید، بازیکنان تیم قزوینی به قصد اخراج شدن به بازی ادامه دادند و این کار تا اخراج 7 بازیکن ادامه پیدا کرد به شکلی که در دقایق پایانی تنها 3 بازیکن هفت الماس داخل زمین ماندند و بازیکنان دانشگاه آزاد به نحوی کار را ادامه دادند که خطایی از سوی این 3 بازیکن ثبت نشود.

حضور فعال ماموران مبارزه با دوپینگ

مطرح شدن دوپینگ 2 بازیکن هفت الماس باعث حساسیت بیشتر روی رشته بسکتبال شده است و ماموران مبارزه با دوپینگ در بازی دانشگاه آزاد و هفت الماس از چهار بازیکن تست دوپینگ گرفتند که گویا برخلاف سایر مسابقات که با قرعه کشی انجام می شده است، این بار با انتخاب از جریان بازی صورت گرفت. دو بازیکن هفت الماس به علاوه حسن زاده و حسین زاده بازیکنان دانشگاه آزاد برای تست دوپینگ در بازی امروز فراخوانده شدند.

برد خانگی پمینا

 تیم پمینا در سومین بازی هفته ششم با نتیجه 87 بر 78 ثامن مشهد را شکست داد. پمینا نیمه اول را هم با بازی خوب توره و زندی با نتیجه 38 بر 36 برده بود.

تیم اصفهانی بعد از این بازی 3 پله در جدول رده بندی صعود کرد.

باخت نزدیک نفت آبادان

 تیم بسکتبال نفت که هفته قبل در وقت اضافه از مهرام شکست خورده بود و فیلم مسابقه را برای اعتراض به کمیته داوران آماده کرده است در هفته ششم  با نتیجه 95 بر 94 از صنایع ماهشهر شکست خورد. گویا اتفاقات داوری این دیدار هم نارضایتی نفتی ها را در پی داشته است.

نفت تا اواخر بازی با اختلاف 10 امتیاز از صنایع پیش بود و در 2 ثانیه پایانی برتری را از دست داد.

گفتنی است تیم پتروشیمی بندرامام در این هفته استراحت داشت.

انتهای پیام/
برچسب ها: دانشگاه ، مهرام ، قزوین ، گرگان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار