نویل: مشکل دی ماریا روحی و روانی است

ستاره سابق تیم منچستر یونایتد معتقد است علت اصلی ناکامی آنخل دی ماریا در اولدترافورد ریشه روحی و روانی دارد.

نویل: مشکل دی ماریا روحی و روانی استبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، گری نویل مدافع راست سابق منچستر یونایتد وضعیت فعلی آنخل دی ماریا مهاجم ناکام این تیم را مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و گفت: مشکل اصلی دی ماریا روحی است، او هنوز نتوانسته بپذیرد تیم محبوب و رویایی اش خیلی راحت حاضر به فروش وی شده، نحوه رفتار رئال مادرید با دی ماریا از نگاه او توهین آمیز و گستاخانه بود.

گری نویل در ادامه افزود: دی  ماریا می‌داند در منچستر یونایتد بازیکن مهم و تاثیر گذاری است اما چیزی که بیش از همه او را آزار می‌دهد این است که چرا مجبور به ترک رئال مادرید شد؟ فقط چند روز از حضور دی ماریا در اولدترافورد می‌گذشت که نامه‌ای برای هواداران رئال مادرید نوشت و به صراحت گفت: ترک کردن رئال هرگز خواسته قلبی من نبوده است. باید دی ماریا را درک کنیم، به عنوان فوتبالیستی از آمریکای لاتین احتمالا رئال مادرید و یا بارسلونا بهترین و پر افتخارترین تیم فوتبال در جهان است و وقتی به یونایتد آمد مانند این بود که  به او بگوییم تیم های رویایی است تو را نمی‌خواهند. شاید اگر یونایتد به عنوان قهرمانی در جام حذفی برسد و یا در میان 4 تیم نخست جدول موفق شود به رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا راه یابد، آنخل دی ماریا کمی آرام گرفته و حس خوبی نسبت به حضورش در اولدترا فورد پیدا کند.

*رونی: این بار قهرمان جام حذفی می‌شویم 
 
کاپیتان 29 ساله یونایتد تاکنون 2 مرتبه همراه این تیم در بازی فینال جام حذفی حضور داشته که در هر 2 مورد با شکست زمین مسابقه را ترک کرد.

شیاطین سرخ باید روز دوشنبه در مرحله یک چهارم پایانی FA کاپ به مصاف آرسنال بروند و کاپیتان رونی معتقد است این بار دیگر نباید اجازه دهند عنوان قهرمانی به سادگی از دست برود.

رونی گفت: بازی مهم و دشواری مقابل آرسنال در پیش داریم. طی سال‌های اخیر هرگز به فینال راه پیدا نکردیم و تلاش خواهیم کرد این بار آرزوی دیرنید را محقق سازیم. فکر می‌کنم جدی‌ترین چالش این فصل یونایتد، قهرمانی در جام حذفی باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار