پاریسن ژرمن آماده است دی ماریا را نجات دهد

سران باشگاه پاریسن ژرمن برای خرید آنخل دی ماریا و نجات او از تیم منچستریونایتد اعلام آمادگی کردند.

پاریسن ژرمن آماده است دی ماریا را نجات دهدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، به نقل از تریبال فوتبال؛ به نظر نمی‌رسد آنخل دی ماریا مهاجم آرژانتینی منچستریونایتد آینده‌ای همراه با شیاطین سرخ داشته باشند. هرچند انتقال او به اولدترافورد در تابستان گذشته رکورد گران‌ترین خرید تاریخ منچستریونایتد را شکست، اما هنوز نتوانسته برای این تیم مفید واقع شده و انتظارات سرمربی را برآورده سازد. با این شرایط، هیچ بعید نیست آنخل دی ماریا ۲۷ ساله در فهرست فروش یونایتد طی فصل نقل و انتقالات تابستانی قرار بگیرد.  
 
در همین زمان سران باشگاه پاریسن ژرمن برای خرید دی ماریا اعلام آمادگی کردند و آورده‌اند: حاضر به نجات مهاجم آرژانتینی از اولدترافورد هستیم!  
 
دی ماریا و خانواده‌اش خاطره چندان خوشایندی از شهر منچس‌تر ندارند، مدتی قبل چند فرد نا‌شناس تلاش کردند با شکستن شیشه درب پشتی وارد خانه دی ماریا شوند. این حمله ناموفق موجب ترس و وحشت فراوان خانواده دی ماریا شد و بازیهای نه چندان موفق او هم انگیزه‌ای برای ماندن مهاجم آرژانتینی در اولدترافورد باقی نگذاشته است.  
 
*** احتمال جایگزینی مهاجم آیندهوون با دی ماریا
 
لوئیس فن خال سرمربی هلندی منچستریونایتد قصد دارد، ممفیس دیپی مهاجم موفق تیم آیندهوون را جایگزین دی ماریا کند. اینجایگزینی می‌تواند در فصل تابستان صورت بگیرد.  
 
دیپی ۲۱ ساله در جریان بازیهای جام جهانی ۲۰۱۴ شاگرد فن خال بود و این مربی هلندی به خوبی از توانایی‌های او آگاه است. مبلغ در نظر گرفته شده برای دیپی ۲۰ میلیون پوند است.  
 
این در حالیست که تاتنهام هم برای خرید مهاجم آیندهوون اعلام آمادگی کرده، اما سران این باشگاه به خوبی می‌دانند قدرت پرداخت ۲۰ میلیون پوند را نداشته و منچستریونایتد در ‌‌نهایت موفق به جذب دیپی خواهد شد.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: سران ، باشگاه ، پاریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار