با وجود اعتراض اعضای حزب حاما؛

اعضای هیأت اجرایی و رؤسای کمیته‌های حزب اراده ملت انتخاب شدند

اعضای هیأت اجرایی و روسای کمیته‌های حزب حاما در حالی دیشب انتخاب شدند که برخی از اعضای ارشد این حزب همچنان معتقدند که در روند انتخابات حزب حاما تقلب شده و باید این انتخابات ابطال شود.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، دومین جلسه شورای سیاست گذاری حزب اراده ملت ایران (دوره ششم) در دفتر مرکزی حزب با حضور 17 تن از اعضا تشکیل شد.

در این جلسه پس از طرح مباحث مقدماتی و مرور اخبار و رویدادهای جاری داخلی و بین المللی طبق دستور جلسه اعلام شده اعضا وارد شور و تصمیم‌گیری شدند.

ابتدا به موضوع اعتراض چند تن از اعضای حزب به انتخابات کنگره هفتم پرداخته شد که هر چند علیرغم دعوت از معترضین برای حضور در جلسه و گفتگوی مستقیم در این مورد هیچ­کدام از ایشان در جلسه حاضر نشدند، ولی موضوع  مورد بحث و بررسی اعضای حاضر در جلسه قرار گرفت و پس از اظهار نظرهای لازم در این خصوص، مقرر شد هیات داوری منتخب شورای سیاست‌گذاری به بررسی و پیگیری این مسئله و موضوعات این چنین پرداخته و نتیجه را برای تصمیم‌گیری نهایی به هیات اجرایی و شورای سیاست‌گذاری حزب اعلام کنند.

انتخابات جدید برای تصدی کمیته‌های تخصصی حزب اراده ملت در حالی صورت گرفته که چند تن از اعضای این حزب معتقدند که در روند انتخابات شورای مرکزی این حزب تقلب صورت گرفته است و در همین رابطه به مدیرکل سیاسی وزارت کشور نامه نوشتند.

اعضای این حزب که سمت‌های بالایی در این حزب بر عهده داشته‌اند، در دومین نامه خود به محمد امین رضازاده مدیرکل سیاسی وزارت کشور تاکید کردند که فعالیت حزب اراده ملت را تا اعلام نتیجه نهایی تعلیق کنید.

محمدحسن طاهری رئیس کمیته بازرسی حزب حاما نیز امروز به خبرگزاری فارس گفت که: تعرفه‌ای که از مسیر قانونی در حضور بنده به عنوان بازرس توزیع شد، 150 تعرفه بود، و حتی 70 تعرفه اضافه را دیده‌اند که توزیع شده است و از دشت مغان و اسلامشهر، آدم‌های غیرحزبی آورده‌ بودند و آقای حکیمی‌پور فقط تعداد تعرفه را برای نماینده وزارت کشور شمرد.

روابط عمومی حزب اراده ملت در ادامه گزارش خود از تعیین ترکیب هشت نفره هیأت داوری این حزب خبر داده و نوشته است: بدین ترتیب ترکیب هشت نفره هیات داوری حاما برای دوره ششم حزب به این صورت انتخاب شدند که سید باقر موسوی جهان آباد، کیومرث کمالی، احمد تنوری، فریبا بهنام، جمال کاتبیان، محمد هادی جامعی، حسن رنجبر، محسن قریب جزو این هیات هشت نفره هستند.

در ادامه این جلسه «حسن رنجبر دبیر کمیته انتخابات»، «افشین فرهانچی دبیر کمیته امور استان­ها»، «مرجان کاوسی دبیر کمیته بانوان»، «مصطفی کرمی دبیر کمیته مباحث بنیادی»، «هاشم جباری دبیر کمیته تشکیلات» و «حجت زارع دبیر کمیته فرهنگی» بر اساس کاندیداتوری افراد داوطلب برای قبول مسئولیت کمیته‌های اجرایی حزب از میان اعضای شورای سیاست گذاری انتخاب شدند.

همچنین در این جلسه، کمیته جدیدی با تصویب شورای سیاست‌گذاری با عنوان پژوهش، آموزش و انتشارات به ترکیب کمیته‌های اجرایی حاما اضافه شد که به اتفاق آرا شمس‌اله افرازی‌زاده دبیر این کمیته تعیین شد و به این ترتیب عمده اعضای هیات اجرایی حزب با انتخاب اعضای شورای سیاست گذاری تعیین شدند و در انتخاب دبیر کمیته مالی و پشتیبانی  به جلسه آتی این شورا موکول شد.

در پایان جلسه حاضرین پیشنهادات خود را در خصوص بهبود عملکرد شورای سیاست گذاری هیات اجرایی حاما ارائه نمودند و مقرر شد برنامه­ های یک سال آینده کمیته­ ها بر اساس تکالیف حزبی اعلام شده در قطع­نامه پایانی کنگره هفتم تهیه و به هیات اجرایی ارائه گردد. همچنین تقویم جلسات شورای سیاست گذاری برای شش ماه اول سال 1394 مشخص و مورد توافق حاضرین قرار گرفت.

همچنین احمد حکیمی پور دبیر کل حزب اراده ملت ایران طی حکمی مهران رئوف را در دوره جدید در سمت روابط عمومی حاما ابقا کرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار