رئیس قوه قضاییه تاکید کرد

لزوم افزایش برخوردهای قضایی با متجاوزان به اراضی ملی و جنگل‌ها

رئیس دستگاه قضا گفت: همانطور که مقام معظم رهبری صبح امروز بر برخورد با متجاوزین به اراضی طبیعی و جنگلها تصریح کردند، دستگاه قضایی نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

برخورد قاطع با متجاوزان به اراضی ملیبه گزارش حوزه حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، آیت الله آملی لاریجانی عصر امروز با کاشت یک اصله نهال، ضمن گرامیداشت روز درختکاری و هفته منابع طبیعی و آبخیزداری گفت: امیدواریم با هماهنگی همه دستگاه‌های متولی بتوانیم منویات مقام معظم رهبری و خواسته مردم عزیز را در زمینه حفظ محیط زیست برآورده کنیم.

رئیس قوه قضاییه با اشاره به تلاشهای دستگاه قضایی در برخورد با متجاوزان به اراضی ملی و جنگلها بر لزوم افزایش برخوردهای قضایی در این زمینه تاکید کرد و افزود: همانطور که مقام معظم رهبری صبح امروز بر برخورد با متجاوزین به اراضی طبیعی و جنگلها تصریح کردند، دستگاه قضایی نیز در این خصوص اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

رئیس قوه قضاییه در ادامه بر نقش مردم در حفظ محیط زیست تاکید کرد و افزود: امروزه درختکاری، احیای اراضی و ایجاد و حفظ فضاهای سبز، وظیفه‌ای همگانی است.

رئیس قوه قضاییه در پایان خاطرنشان کرد: باید با اشخاصی که منابع طبیعی و محیط زیست را آلوده می‌کنند برخورد جدی انجام شود چرا که حفظ محیط زیست، حفظ محیطی است که در آن زندگی می‌کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار