شهرداری ارومیه و پیکان در نخستین گام به پیروزی رسیدند

تیم های والیبال شهرداری ارومیه و پیکان تهران در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند تا یک گام دیگر تا دیدار نهایی فاصله داشته باشند.

شهرداری ارومیه و پیکان در نخستین گام به پیروزی رسیدندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال امروز (یکشنبه) با دو دیدار در شهرهای ارومیه و تهران پیگیری شد.

در ارومیه تیم های میزان خراسان و شهرداری این شهر در سالن غدیر ارومیه که هفت هزار تماشاگر داشت، به مصاف یکدیگر رفتند که نتیجه تلاش دو تیم سه بر صفر به سود شهرداری ارومیه شد.

شهرداری ارومیه در این دیدار در سه ست متوالی و با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۳۶ بر ۳۴ و ۲۵ بر 10 به پیروزی رسید تا یک گام دیگر تا راه یابی به دیدار نهایی فاصله داشته باشد.

در ست نخست این مسابقه تیم میزان بر عکس شهرداری ارومیه هماهنگی خوبی نداشت و بازیکنان اشتباهات زیادی در زمین داشتند. در امتیاز های پایانی که فاصله امتیازهای دو تیم به ۶ رسیده بود، سرمربی میزان دو بازیکن اصلی خود را برای استراحت تعویض کرد، اما شرایط تیم نماینده خراسان بهتر شد و تا امتیاز ۲۲ پیش آمد.

در ست دوم رقابت دو تیم بسیار نزدیک پیش رفت و در امتیاز ۲۱ دو تیم نیز برابر شدند و سرمربی شهرداری ارومیه وقت استراحت گرفت. در امتیاز ۲۳ بر ۲۲ که به سود میزبان بود میزان خراسان نیز وقت استراحت درخواست کرد.

در امتیاز ۲۴ دو تیم برابر شدند و میزان در امتیازهای ۲۵، ۲۶، ۲۷ و ۲۸ از حریف پیش افتاد تا نگرانی در چهره هواداران به وضوح دیده شود، در نهایت شهرداری ارومیه این ست را ۳۶ بر ۳۴ به پیروزی رسید.

در این ست حامد رضایی از تیم شهرداری ارومیه از داور اول کارت زرد گرفت و در پایان ست دوم به شهرام محمودی به دلیل افت فشار، سرم وصل کردند.

در ابتدای ست سوم شهرداری ارومیه ۶ امتیاز پیاپی به دست آورد تا اقتدار خود را در این ست به حریف دیکته کند و در نهایت نیز این ست را شهرداری ارومیه ۲۵ بر 10 به سود خود خاتمه داد تا سه بر صفر پیروز این میدان باشد.

جهانگیر سید عباسی در ابتدای این مسابقه از ترکیب شهرام محمودی، حامد رضایی، ورمیگلیو (پاسور ایتالیایی)، پوریا فیاضی، نیکلوف و عبدالرضا علیزاده استفاده کرد.

سرمربی تیم میزان خراسان نیز آرمین تشکری، عادل غلامی، رحمان داوودی، مهدی مهدوی، امین علوی، علیرضا مباشری و فرهاد ظریف در ابتدای این مسابقه به میدان فرستاد.

با توجه به حساسیت مسابقات مرحله نیمه نهایی لیگ برتر سه ناظر از فدراسیون والیبال در این مسابقه حضور داشتند که محمود حداد ناظر فدراسیون والیبال، اسماعیل صباغ ناظر کمیته داوران و یونس حسن زاده ناظر سازمان لیگ در این مسابقه بودند.

اصغر حاجی کاظمی و علیرضا قریب نیز به ترتیب داوران اول و دوم این مسابقه بودند که قضاوت دیدار را بر عهده داشتند.

درب های سالن غدیر ارومیه از ساعت ۱۳ باز شد و مردم و هواداران ارومیه ای وارد سالن شدند و در ساعت ۱۵ تمامی ۶ هزارصندلی این سالن تکمیل شد و افراد تازه وارد بر روی پله ها و راهروها نشستند که حدود هزار نفر بودند.

تعدادی از طلاب حوزه علمیه امام خمینی (ره) ارومیه نیز از تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

در دیگر مسابقه این مرحله از لیگ برتر والیبال تیم های پیکان تهران در خانه والیبال سه بر صفر شهرداری تبریز را شکست داد.

پیکانی ها در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۰، ۲۵ بر ۲۳ و ۲۵ بر ۲۱ به پیروزی رسیدند.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه هفته جاری در شهرهای مشهد و تبریز برگزار می شود تا پیکان به مصاف شهرداری تبریز برود و میزان خراسان از شهرداری ارومیه پذیرایی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار