مباشری هم به کمیته انضباطی فراخوانده شد

بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه در جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال که برای دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران تشکیل شده بود، فراخوانده شد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال به منظور بررسی حواشی بوجود آمده در دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران، در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، صبح امروز در دو بخش با حضور نفرات فراخوانده شده به این جلسه برگزار شد.
در پایان این جلسه مسئولان کمیته انضباطی صحبت‌های دو طرف را شنیدند و مقرر شد که علیرضا مباشری، بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه هم به این جلسه فراخوانده شود و پس از اظهارات این بازیکن تصمیم نهایی در باره حواشی این دیدار و خاطیان گرفته شود.
علیرضا مباشری ساعتی قبل به فدراسیون والیبال رفت تا توضیحات لازم را به نفرات حاضر در کمیته انضباطی ارائه دهد.
پیش از این پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران، فرهاد قائمی، والریو ورمیگلیو، فرهاد سال افزون و سامان فائزی بازیکنان پیکان ، مصطفی کارخانه، عباس برقی و کامبیز یعقوبی سرمربی و مربییان بانک سرمایه، شهرام محمودی، محمد موسوی، مهدی مهدوی بازیکنان بانک سرمایه ، برای ارائه توضیحات به این نشست دعوت شده بودند که در جلسه امروز حضور پیدا کردند. 
برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار