هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال

برتری شاگردان قوچان نژاد برابر پیکان نصفه نیمه!

نخستین دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال ایران با برتری تیم ثامن‌الحجج خراسان مقابل پیکانی پیگیری شد که تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  هفته پانزدهم رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های کشور، عصر امروز از ساعت 15 با برگزاری یک دیدار در تهران آغاز شد.

در این دیدار که به میزبانی خانه والیبال برگزار شد، تیم پیکان تهران در غیاب بازیکنان اصلی خود که برخی را به دلیل مصدومیت و برخی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشت، پذیرای تیم والیبال ثامن‌الحجج خراسان بود. دیدار که در نهایت با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم میهمان به پایان رسید.

در ست نخست این دیدار بازیکنان تیم ثامن‌الحجج نسبت به حریف خود برتری داشتند و توانستند با استفاده از کم تجربگی بازیکنان حریف و غیاب مهره‌های موثر پیکان این ست را با اختلاف و با نتیجه 25 بر 14  با پیروزی پشت سر بگذارند. 

ست دوم این دیدار اما در ابتدا پایاپای پیش می‌رفت و پیکانی‌ها درصد خطاهای خود را نسبت به ست اول کاهش داده بودند. تیم پیکان که از ترکیب اصلی بازیکنان خود تنها مهدی مرندی، مجتبی میرزاجانپور و جواد معنوی نژاد را در اختیار داشت و دیگر نفرات این تیم بازیکنان جوانان پیکان بودند.

با این حال شاگردان اکبری در ست دوم نسبت به ست نخست این دیدار نمایش بهتری داشتند و توانستند حریف خود را با نتیجه 25 بر 21  شکست دادند تا نتیجه یک بر یک مساوی شود. 

در ست سوم شاگردان قوچان نژاد آغاز بهتری داشتند و از همان ابتدا برتری خود را با اختلاف امتیاز بالا به حریف دیکته کرد تا جایی که در امتیاز 18 بر 8 از حریف خود از پیکان پیش افتاده بود. بازیکنان پیکان با این که توانستند اختلاف امتیاز ایجاد شده را تا حد زیادی کاهش دهند، اما در پایان ثامنی‌ها موفق شدند با نتیجه 25 بر 19  پیکان را شکست داده و با حساب 2 بر یک پیش بیفتند. 

شاگردان جبار قوچان نژاد در تیم ثامن الحجج خراسان ست چهارم را هم طوفانی آغاز  کردند اما پیکانی‌ها  باز هم اختلاف امتیاز ایجاد شده را کاهش دادند تا دیدار در اواسط این ست پایاپای پیش برود، تا جایی که نتیجه در امتیاز 20 به تساوی کشیده شد و در ادامه 23 بر 22 برتری به تیم پیکان رسید. این ست با نتیجه 25 بر 23 به سود پیکان به پایان رسید تا نتیجه نهایی این دیدار در ست پنجم مشخص شود.

نخستین امتیاز در پنجمین ست این مسابقه به تیم پیکان رسید. در ادامه دو تیم یک به یک در امتیازگیری پیش می‌رفتند تا جایی که پیکان 5 بر 3 از حریف پیش افتاد. اما ثامنی‌ها موفق شدند با کسب دو امتیاز پشت سر هم بازی را بار دیگر به تساوی کشانده و سپس امتیاز ششم را هم از آن خود کنند. در ادامه هم این ثامنی‌ها بودند که توانستند تیم برتر میدان باشند و در پایان با نتیجه 15 بر 11   برنده این ست و در مجموع با نتیجه 3 بر 2 پیروز این دیدار شدند.

دیگر دیدارهای هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ساعت 17 در شهرهای آمل، تبریز، گنبد و تهران آغاز شده و در حال پیگیری است. 

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار