دیدار با گوهر کویر هم سه امتیاز دارد

کارخانه: همه حریفان برای ما قابل احترام هستند

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه معتقد است که دیدار با تیم گوهر کویر زاهدان هم مانند هر دیدار دیگری سه امتیاز دارد.

مصطفی کارخانه در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ درباره دیدار این هفته تیم بانک سرمایه مقابل گوهر کویر زاهدان گفت: شاید دیدار با گوهر کویر زاهدان برای ما نبرد ساده‌ای باشد،‌ اما ما به خوبی می‌دانیم که این دیدار از لحاظ امتیاز هیچ تفاوتی با دیگر دیدارهای ما در مسابقات ندارد.

وی ادامه داد: از دیدار با گوهر کویر زاهدان هر سه امتیاز را می‌خواهیم و امیدوارم بتوانیم به هدف خود دست پیدا کنیم. بازیکنان من هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیرند و برای همه تیم‌ها به یک اندازه شخصیت قائل هستند. تیم زاهدان هم برای ما حریفی قابل احترام است.

سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه درباره حواشی رخ داده در هفته‌های اخیر و محرومیت بازیکنانش گفت: به هر حال حواشی جزیی مهم از ورزش است. شاید انتظارها از بازیکنان والیبال به خصوص ملی‌پوشان بیشتر از این است، اما گاهی لازم است برخی اتفاقات رخ دهد تا سر بعضی‌ها به سنگ خورده و تجربه کسب کنند.

کارخانه درباره اعتراض تیم بانک سرمایه به رای کمیته انضباطی دیدار تیمش با پیکان گفت: تصمیم گرفتیم این رای را بپذیریم هرچند به اعتقاد من این رای عادلانه نبود و تیم ما از آن متضرر شد اما چاره‌ای جز پذیرش رای کمیته انضباطی نداشتیم.

وی درباره پیش‌بینی خود از ادامه مسابقات لیگ و نتیجه احتمالی تیمش در پایان این رقابت‌ها گفت: خوشبختانه تیم ما در شرایط خوبی به سر می‌برد. بازیکنان خوبی دارد و به هماهنگی کافی دست پیدا کرده است. امیدوارم این روند تا پایان فصل و درمرحله پلی‌آف هم ادامه داشته باشد تا در نهایت به آنچه استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار