هفته شانزدهم ليگ برتر واليبال

پيروزي دشوار اروميه در شب طولانى ليگ

رقابت هاى ليگ برتر واليبال ايران در حالى هفته شانزدهم خود را سپرى كرد كه نتايج بيش از نيمى از مسابقات در ست پنجم تعيين شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  شانزدهمين هفته رقابت هاى واليبال قهرمانى باشگاه هاى كشور، گراميداشت ٢٠٠ شهيد واليباليست، عصر امروز با برگزارى ٦ ديدار در تهران، زاهدان، مشهد، گنبد، ورامين و بندرعباس پيگيرى شد.

در تهران تيم پيكان پذيراى كاله بود كه در نهايت با نتيجه ٣ بر صفر اين تيم را شكست داد. 

تيم دوم جدول رده بندى هم در زاهدان به مصاف گوهر كوير زاهدان رفت. ديدارى كه در پايان به سود بانك سرمايه تمام شد. شاگردان مصطفى كارخانه در اين ديدار خارج از خانه با نتيجه ٣ بر صفر پيروز شد. گوهر كوير با اين نتيجه شانزدهمين باخت خود را تجربه كرده و در رده دوازدهم جدول ماندگار شد. 

شهردارى اوميه هم در ورامين به سختى و با نتيجه ٣ بر ٢ از سد متين صالحين گذشت. تيم ثامن الحجج مشهد هم اين هفته در خانه در ديدارى پنج سته نتيجه را به سايپا واگذار كرد تا ٢٥ امتيازى شود. سايپا هم با اين دو امتياز ٢٢ امتيازي شد اما جايگاهش در رده هشتم جدول با تغيير مواجه نشد.

در ديگر ديدار هفته شانزدهم تيم شهردارى تبريز در ديدار خارج از خانه خود مقابل تيم آرمان اردكان مغلوب شد، اين ديدار هم با نتيجه ٣ بر ٢ به پايان رسيد.

ديدار دو تيم آلومينيوم هرمزگان و جواهرى گنبد هم با نتيجه مشابه ٣ بر ٢ به سود گنبدى ها به پايان رسيد. 

** برنامه كامل ديدارهاى هفته شانزدهم به شرح زير است: 
پيكان تهران ٣ - كاله مازندران صفر
گوهر كوير زاهدان صفر - بانك سرمايه ٣
ثامن الحجج خراسان ٢ - سايپا ٣
متين صالحين ورامين ٢ - شهردارى اروميه ٣
آلومينيوم المهدى بندرعباس ٢ - بازرگانى جواهرى گنبد ٣
آرمان ورزش اردكان ٣ - شهردارى تبريز ٢

انتهاى پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار