اکبری: حواشی تیم را کنترل کردیم/ به شرایط ایده‌آل خواهیم رسید

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران معتقد است تیمش تا دو هفته آینده به شرایط ایده‌آل خود خواهد رسید.

پیمان اکبری در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پیروزی تیمش در دیدار با کاله آمل، اظهار کرد: کاله تیم بسیار منظمی است آن‌ها هوشمندانه کار می‌کنند و از ابتدا می‌دانستیم که کار آسانی مقابل این تیم نخواهیم داشت به همین دلیل به بازیکنانم هشدار داده بودم که در مقابل کاله باید با دقت و کم اشتباه ظاهر شوند.

وی با بیان این مطلب که از کسب هر سه امتیاز این دیدار خوشحال است، افزود: اتفاقاتی که در هفته های اخیر رخ داد سبب شد صدر جدول را از دست بدهیم و کمی وضعیتمان در جدول تغییر کند، به همین دلیل در هر دیدار نیاز به همه امتیازها داریم تا بتوانیم به جایگاه قبلی خود بازگردیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان ادامه داد: در این دیدار برخی بازیکنان محروم و مصدوم تیم به ترکیب بازگشتند و برخی ها هنوز به شرایط مسابقه نرسیدند. با این حال من معتقدم در دیدار به کاله همه توان تیم را در اختیار نداشتیم و می‌توانستیم بهتر کار کنیم.

اکبری درخصوص اشتباهاتی که نیکولوف، بازیکن بلغار تیمش در برخی دقایق این مسابقه داشت، تصریح کرد: این بازیکن برای همراهی تیمش راهی برلین شده بود و کمی از لحاظ شرایط جوی و آب و هوایی هنوز به شرایط عادی بازنگشته است. امیدوارم وی به روزهای بهتر خود بازگردد. اتفاقی که با گذشت زمان قطعا حل خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که تیم پیکان نهایت تا دو هفته دیگر به شرایط ایده آل خود دست پیدا خواهد کرد، گفت: امیدوارم با بازگشت نفرات مصدوم به تیم و فاصله گرفتن از اتفاقات و حواشی رخ داده  بتوانیم به زودی همان پیکان نیم فصل اول شویم. بازیکنان من شایستگی این را دارند که بهترین نتیجه ممکن را در این دوره از لیگ کسب کرده و باز هم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

اکبری در خصوص ممنوع المصاحبه بودن بازیکنان تیمش ، گفت: بهتر است برای فاصله گرفتن از حواشی بازیکنان مدتی به اظهار نظر در رسانه ها نپردازند. ایجاد حاشیه زیبنده تیم پیکان نیست و برای کنترل حواشی باید دست به اقدامی می‌زدیم و به این نتیجه رسیدیم که این راه مناسبی است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار