مربی تیم موظف است درباره مسائل فنی اظهارنظر کند

شیعی: آینده خوبی برای لیگ پیش‌بینی نمی‌کنم

مدیرعامل باشگاه پیکان تهران درباره عدم حضور سرمربی تیمش در پایان دیدار با ثامن گفت: اکبری باید در جمع خبرنگاران حاضر می‌شد و درباره مسائل فنی این دیدار صحبت می‌کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمود شیعی در پایان دیدار دو تیم پیکان تهران و ثامن الحجج خراسان در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حاضر نشدن پیمان اکبری در جمع خبرنگاران برای پاسخگویی به سوالاتشان گفت: ما از بازیکنان خواسته بودیم که برای کم شدن تشنج‌ها و آرام شدن فضایی که پس از بازی با بانک سرمایه اتفاق افتاد کمتر به صحبت درباره مسائل رخ داده در آن دیدار بپردازند. با این حال سرمربی تیم باید درباره مسائل فنی اظهار نظر می‌کرد.
مدیرعامل باشگاه پیکان درباره جلسه کمیته انضباطی و آرا صادر شده از سوی این کمیته گفت: قصد اعتراض به آرا را نداریم. زیرا اتفاقی که نبباید می‌افتاد رخ داد. ما در این دیدار دو پاسورمان را در اختیار نداشتیم و بدون نفرات اصلی راهی این دیدار شدیم.
وی ادامه داد: فدراسیون می‌توانست خیلی حساب شده‌تر عمل کند. ناظران دیدار دو تیم پیکان و بانک سرمایه رییس سازمان لیگ و رییس کمیته داوران بودند. چرا نباید بازی بهتر مدیریت می‌شد؟ بهتر است به جای مُسکن پیدا کردن و درمان‌ برخی مسائل از بروز آن‌ها پیشگیری کنیم. 
شیعی در پایان گفت: با بروز اتفاقات اینچنینی آینده خوبی برای لیگ پیش‌بینی‌ نمی‌کنم. زیرا حساسیت‌ها و تنش‌ها هنوز هم پابرجاست. با این حال باشگاه پیکان با پیگیری از آیین نامه انضباطی خود بازیکنان خاطی را تنبیه خواهد کرد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

برچسب ها: والیبال ، شیعی ، لیگ ، پیکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار