مهدوی: باشگاه پیکان می‌توانست موضوع را بهتر مدیریت کند/ مطیع تصمیم کمیته انضباطی هستم

کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه گفت: هر تصمیمی از سوی کمیته انضباطی گرفته شود برای من قابل احترام است و مطیع آن خواهم بود.

مهدی مهدوی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان جلسه کمیته انضباطی دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان تهران اظهار داشت: متاسفانه اتفاقاتی که در آن دیدار رخ داد،  از اخلاق ورزشی به دور بود و به هیچ عنوان زیبنده ورزشی مانند والیبال نبود.

وی ادامه داد: شب همان مسابقه به مربی، سرپرست و مدیرعامل تیم پیکان تماس گرفتم و از آن‌ها عذرخواهی کردم. با این حال این اتفاق رخ داد و من واقعا از این بابت متاسفم.

مهدوی با اشاره به این که فیلم‌های این دیدار کاملا گویای همه چیز بود،‌گفت: این را قبول دارم که کار بسیار اشتباهی از من سر زد، اما ویدئو این دیدار کاملا نشان می دهد که ورمیلیو از همان ابتدا حاشیه‌سازی می‌کرد. با این حال قول می‌دهم دیگر از این اتفاقات از سوی من رخ ندهد.

مهدوی خاطرنشان کرد: من سال‌هاست در والیبال هستم و همه به خوبی من را می‌شناسند. اهل حاشیه‌سازی و بی احترامی به کسی نیستم اما بازیکن ایتالیایی این تیم واقعا من را عصبی کرد و من از روی عصبانیت و کاملا به دور از اختیار این کار را انجام دادم.

کاپیتان تیم والیبال بانک سرمایه با بیان این مطلب که هر تصمیمی که از سوی کمیته انضباطی گرفته شود برای من قابل احترام خواهد بود،‌افزود: من مطیع رای فدراسیون هستم اما امیدوارم تصمیمی گرفته شود که هر کس به اندازه اشتباهی که کرده است جریمه و تنبیه شود.

وی ضمن ابراز ناراحتی از مسئولان باشگاه پیکان تهران،‌گفت: توقع داشتم مسئولان باشگاه پیکان به ورمیلیو اجازه ندهد که کار را به شکایت و شکایت‌کشی بکشاند.این موضوع می‌توانست کاملا به صورت درونی و از سوی فدراسیون و کمیته انضباطی حل شود. به اعتقاد من این موضوع می‌توانست به شکل بهتری مدیریت شود.در نهایت امیدوارم تصمیم عادلانه‌ای گرفته شود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۱۴ دی ۱۳۹۴
بیچاره
آخرین اخبار