درخشنده: بازیکنان و مربیان هر دو تیم اخلاق را باختند!

رییس سازمان لیگ فدراسیون والیبال ایران گفت: بازی فنی خوبی بین دو تیم بانک سرمایه و پیکان شاهد بودیم اما متاسفانه هر دو تیم اخلاق را باختند.

غفار درخشنده در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   درباره اتفاقات رخ داده و تنش‌های ایجاد شده در دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان در چارچوب هقته سیزدهم لیگ برتر والیبا ایران گفت: متاسفانه این دیدار به جنجال‌های بدی کشیده شد و همین موضوع منجر شد تا شایستگی‌های فنی دو تیم زیر سوال برود.
وی ادامه داد: اوج رفتارهای ناشایست این دیدار برخورد فیزیکی مهدی مهدوی با ورمیلیو بود. من در این اتفاق هر دو بازیکن را مقصر می‌دانم. ورمیلیو نباید به بازیکنان حریف فحاشی می‌کرد و مهدی مهدوی هم عکس‌العمل بدی نشان داد. اطمینان داشته باشید این اتفاق از چشم سازمان لیگ دور نخواهند ماند.
ناظر دیدار دو تیم بانک سرمایه و پیکان خاطرنشان کرد: بازی دو تیم به دلیل حضور مهره‌های ملی‌پوش و جایگاهشان در رتبه اول و دوم جدول رده‌بندی می‌توانست از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار بگیرد و از جذابیت‌های ورزشی و به دور از حاشیه برخوردار باشد. اما متاسفانه همه چیز بر عکس شد.
وی اضافه کرد: شاید این دیدار یک برنده داشت اما باید بگویم که بازیکنان و کادر فنی هر دو تیم با رفتار ناشاسیت خود بازنده‌های اصلی این مسابقه بودند.
وی در پایان افزود: کاپیتان‌های دو تیم یعنی مهدوی و ورمیلیو تا اطلاع ثانوی محروم خواهند بود. در زمان مناسب جلسه کمیته انضباطی برای این دیدار برگزار خواهد شد و ضمن بازدید فیلم بازی و حرکات رخ داده در پایان بازی تصمیمات لازم را اتخاذ خواهیم کرد. شک نداشته باشید که با تک تک نفراتی که به جنجال دیدار دیشب دامن زدند برخورد خواهد شد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار