مهدوى: ورميليو بايد از ايران اخراج شود/ خانواده ام را از سر راه نياوردم

كاپيتان تيم واليبال بانك سرمايه درباره حواشى بوجود آمده در ديدار تيمش با پيكان گفت. ورميليو به همه توهين مى كند و بايد از ايران اخراج شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدى مهدوى كه در حواشى ديدار دو تيم پيكان و بانك سرمايه نقش داشت، درباره اتفاقات رخ داده اين ديدار گفت: به اعتقاد من پاسور ايتاليايى تيم پيكان عامل اصلى حاشيه هاى اين ديدار بود. او ايرانى ها را مسخره مى كند و در بسيارى از مسابقات دست به حركات ناشايست و رفتارهاى توهين آميز مى زند.
وى ادامه داد: ورميليو بايد از ايران اخراج شود. او به زبان فارسى به خانواده بازيكنان فحش مى دهد. من خانواده ام را از سر راه نياوردم كه در برابر الفاظ ركيك اين بازيكن خارجى سكوت كنم.
كاپيتان تيم بانك سرمايه درباره ماجراى لگد زدنش به پاسور تيم پيكان گفت: اصلا دلم نمى خواست اين كار را بكنم. اما بعد از اينكه رفتارش را ديدم نتوانستم خودم را كنترل كنم.
مهدوى با بيان اين مطلب كه بازيكنان پيكان از ابتدا سعى مى كردند با اعتراض به داورى سابقه را وارد حاشيه كنند، اضافه كرد: بارها به داور اين ديدار گفتيم كه ورميليو فحش مى دهد و بايد به او كارت داده شود. اما داور اهميتى نداد. اين بازيكن يك تنه اين ديدار را بر هم ريخت!
*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۷ دی ۱۳۹۴
چشم حرف شما اطاعت میشود اخراجش میکنیم .تو راحت باش تو هم بجای مربی تیم ملی تعویض کن .
آخرین اخبار