برای برگزاری دیدار هفته سیزدهم؛

بازیکنان بومی زاهدان با قطار به تبریز رفتند/ غیربومی‌ها آزاد اعلام شدند

تیم والیبال گوهر کویر زاهدان با بازیکنان بومی خود و با قطار، برای برگزار دیدار با تیم شهرداری تبریز راهی این شهر شده است.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،تیم والیبال گوهر کویر زاهدان که در میانه فصل جاری از رقابت‌های لیگ برتر والیبال، با مشکلات متعددی روبه‌رو شد، در چارچوب هفته سیزدهم این مسابقات باید در تبریز به مصاف تیم شهرداری تبریز برود.
بازیکنان بومی تیم شهرداری زاهدان که در هفته دوزادهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال در زاهدان مقابل کاله آمل به میدان رفته و نتیجه را 3 بر صفر واگذار کرده بودند، این هفته با قطار راهی تبریز شدند تا دیدار خود مقابل تیم شهرداری این شهر را هم برگزار کنند.
گفتنی است بازیکنان و کادرفنی غیربومی این تیم زاهدانی از سوی مسئولان تیم به عنوان بازیکن آزاد اعلام شدند تا بتوانند با اختیار خود با تیم‌های دیگر قرارداد ببندند. این در حالی است که هنوز با این بازیکنان غیربومی تسویه حساب نشده است و پرداخت مبلغ قراردادهای آن‌ها را موکول به زمان دیگری کرده‌اند.
تیم گوهر کویر زاهدان از ابتدای برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال، موفق به کسب پیروزی نشده است و در رده انتهایی جدول رده‌بندی قرار دارد.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار