عطایی: توان تیم حریف از ما بیشتر بود

سرمربی تیم والیبال کاله آمل معتقد است توان تیم متین ورامین از کاله بیشتر بود و به همین دلیل متحمل شکست در این مسابقه شدند.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،   پس از شکست تیم والیبال کاله در دیدار با متین صالحین ورامین، گفت: باید قبول کنیم که تیم ما نسبت به حریف خود توان کمتری داشت و به همین دلیل بازنده این دیدار شد. 
وی افزود: بازیکنان تیم متین واقعا منسجم کار کردند و به خصوص در دو ست نخست تیم ما را به شدت تحت فشار قرار دادند. با این که این دیدار در آمل برگزار می‌شد اما نتوانستیم برنده از میدان خارج شویم و هر سه امتیاز این دیدار را از دست دادیم.
عطایی درباره نتایج تیمش در طول رقابت‌های لیگ تا پایان هفته سیزدهم گفت: از نتایج کسب شده تا این هفته از رقابت‌ها راضی نیستم. بدون شک خود بازیکنان هم انتظار بیشتری از خودشان دارند. ما در نیم فصل اول نتوانستیم آن‌طور که شایسته است عمل کنیم و در ادامه باید برای جبران تلاش کنیم.
سرمربی کاله اضافه کرد: امیدوارم باخت مقابل متین را فراموش کنیم و در ادامه راه بتوانیم با آنالیز بهتر از حریفانمان راهی دیدار‌های بعدی شویم. تیم ما برای حضور در جمع 8 تیم و رسیدن به پلی‌آف زمانی برای اشتباه کردن در اختیار ندارد و باید برای هر دیداری پس از این با برنامه ظاهر شود.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار