عطایی: دو دیدار باقی‌مانده کاله حیاتی است

سرمربی تیم والیبال کاله گفت: دو دیدار باقی مانده تیم ما در مسابقات لیگ بسیار حیاتی است و باید از هر دو مسابقه با پیروزی خارج شویم.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار تیم کاله مقابل ثامن الححج خراسان در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: تمامی نفرات تیم ما به خوبی از حساسیت و اهمیت این دیدار آگاهی دارند و در همین راستا تلاش خواهیم کرد با کاهش درصد اشتباهات خود دست پر از مشهد بازگردیم.

وی خاطرنشان کرد: هر دو دیداری که تا پایان مرحله مقدماتی مسابقات باقی مانده است از اهمیت زیادی برخوردار است و برای کاله حیاتی است. بازیکنان من باید شکست‌های قبلی خود را در این دو هفته جبران کنند تا پشیمان نشوند.

عطایی درباره شکست تیمش مقابل بانک سرمایه در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر والیبال گفت: بازیکنان من در آن دیدار نمایش خوبی داشتند اما مهره‌های تیم حریف بهتر روی بازی تمرکز کردند و توانستند برنده دیدار لقب بگیرند.

سرمربی کاله اذعان کرد: بدون شک در دیدار با بانک سرمایه تیم من به تجربه و مهارت فردی بازیکنان حریف باخت. زیرا از نظر کار تیمی نمایش خوبی از سوی کاله شاهد بودیم و من از عملکرد بزیکنانم با وجود شکست مقابل بانک سرمایه رضایت دارم. احساس می‌کنم تماشاگران آملی هم با وجود باخت دیداری جذاب و تماشایی را مشاهده کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار