ترکاشوند:

امیدوارم مشکلات مالی حل شود/ پلی‌آف جایی برای اشتباه کردن نیست

سرمربی تیم والیبال متین صالحین ورامین گفت: مشکلات مالی باعث شده است بازیکنان از لحاظ روحی در شرایط خوبی نباشند و این موضوع به تیم ضربه می‌زند.

محمد ترکاشوند در پایان دیدار با تیم پیکان و قبول شکست سه بر یک مقابل این تیم، در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شاهد بازی زیبایی بودیم و فکر می‌کنم تماشاگران و کسانی که در سالن بودند از دیدن این بازی لذت بردند. ست سوم این مسابقه نقطه اوج این دیدار بود که فکر می‌کنم واقعا دیدنی از آب درآمد.

وی ادامه داد: 2 تیم پایاپای پیش رفتند با این حال برای پیروزی مقابل تیمی مثل پیکان باید در حد و اندازه‌های این تیم باشیم. پیکان بازیکنان و مهره‌های  خوبی دارد و از نظر مدیریتی و سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی در سطح حرفه‌ای قرار دارند. اما تیم ما متاسفانه با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند.

ترکاشوند با بیان این مطلب که به بازیکنانم بابت نمایش خوبشان در هفته‌های اخیر افتخار می‌کنم، گفت: بازیکنان تیم متین 5 ماه است که تمرین می‌کنند اما تنها 6 الی 7 درصد از مبلغ قراردادهایشان را دریافت کرده‌اند. کادر فنی هم که تا این لحظه یک ریال هم دریافتی نداشته‌اند. اما همه نفرات تیم به خاطر عشق به والیبال و مردم ورامین هنوز این تیم را سرپا نگه داشته‌اند.

سرمربی تیم متین صالحین ادامه داد: امیدوارم مسئولان شهر ورامین رسیدگی بیشتری به وضعیت تیم والیبال این شهر داشته باشند. والیبال با مردم ورامین عجین شده است و آن‌ها به تیمشان عشق می‌ورزند. امیدوارم تا زمان برگزاری پلی‌آف شرایط خوبی در تیم حاکم شود و بازیکنان با روحیه بهتری در مرحله حذفی حاضر شوند.

ترکاشوند اضافه کرد: در مرحله پلی‌آف جایی برای اشتباه کردن هیچ تیمی وجود ندارد و باید همه تلاش خود را به کار ببریم که با توجه به بضاعتی که داریم نتیجه خوبی کسب کنیم. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار