تاجر: با موسوی درگیر نشدم!

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: با موسوی هیچ گونه درگیری ای در زمین مسابقه نداشتم.

میکاییل تاجر در گفتگو با خبرنگر حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگارن جوان، درباره دیدار هفته بیست و یکم تیم شهرداری تبریز مقبال بانک سرمایه و کسب پیروزی در این دیدار گفت: دو هفته قبل تیم ما دچار افت شده بود و دو باخت بد مقابل تیم‌های آرمان اردکان و کاله وضعیتمان در جدول را خراب کرده بود.

وی ادامه داد: به خوبی می‌دانستیم که برای حضور در جمع هشت تیم و بهبود شرایط تیم نیاز داریم نتایج بهتری کسب کنیم. خوشبختانه با تمرینات فشرده و هماهنگی زیاد و انگیزه بالایی که داشتیم توانستیم در دو هفته اخیر دو پیروزی شیرین و عالی را بدست آوریم تا ضمن نشان دادن توانمندی‌های خود به حریفانمان به وضعیت تیم شهرداری تبریز در جدول رده‌بندی مسابقات سر و سامان دهیم.

تاجر که یکی از بازیکنان موثر تیم شهرداری تبریز در دیدار با بانک سرمایه بود گفت: همه تیم‌ها مقابل تیمی مانند بانک سرمایه انگیزه دارند. به هر حال این تیم از ملی‌پوشان والیبال ایران بهره می‌برد و هر بازیکنی تلاش می‌کند برتری خود را به آن‌ها نشان دهد. همین عامل امروز سبب شد تیم ما برنده از میدان خارج شود. زیرا انگیزه مضاعف در بین بازیکنان وجود داشت.

وی در پایان درخصوص درگیری‌هایی که در زمین مسابقه با سید محمد موسوی ، سرعتی‌زن تیم حریف داشت گفت: هیچ درگیری‌ای بین ما وجود نداشت و خوشبختانه این مسابقه انقدر بار فنی داشت که وارد مسائل حاشیه‌ای نشود.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۱۵ بهمن ۱۳۹۴
فقط تاجررررررررررررررر
آخرین اخبار