هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال؛

کهکشانی‌ها هم حریف شهرداری تبریز نشدند

تیم والیبال شهرداری تبریز در هفته بیست و یکم لیگ برتر والیبال موفق شد بانک سرمایه را شکست دهد تا پس از شکست شهرداری ارومیه دومین تیم مدعی را از پیش رو بردارد.

به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان، گرامیداشت 200 شهید والیبالیست، با برگزاری یک دیدار در خانه والیبال تهران آغاز شد. 

این دیدار از ساعت 15 و 30 آغاز شد و  با برتری 3 بر یک تیم والیبال شهرداری تبریز مقابل تیم پرستاره بانک سرمایه به پایان رسید.

در ست نخست دو تیم، کار را پایاپای آغاز کردند اما در ادامه این تیم بانک سرمایه بود که از حریف خود پیش افتاد و اختلاف امتیاز بیشتری با حریف خود ایجاد کرد. هماهنگی خوب پاسور و مهاجمان تیم بانک سرمایه منجر به کسب امتیاز برای این تیم می‌شد.

در اواسط این ست اما شاگردان کارخانه اشتباهاتی داشتند که این اشتباهات سبب شد تبریزی‌ها با کسب سه امتیاز پیاپی از بانک سرمایه پیش بیفتند.در ادامه باز هم این شاگردان عادل بناکار بودند که با تسلط بیشتر در میدان از حریف خود پیش افتادند و بانک سرمایه نتوانستند اختلاف امتیاز ایجاد شده را جبران کنند. مدافعان روی تور بانک سرمایه پس از کسب امتیاز بیست و یکم برای شهرداری تبریز عملکرد خوبی داشتند و اجازه امتیاز گیری به تیم شهردای تبریز ندادند و توانستند اختلاف اتیاز ایجاد شده را به عدد یک برسانند.

در این لحظه عادل بناکار تقاضای وقت استراحت کرد تا با ایجاد وقفه‌ای در مسابقه برتری را به شاگردانش بازگرداند. تک دفاع خوب بازیکن خارجی تیم شهرداری تبریز به یک امتیاز دیگر برای این تیم تبدیل شد تا شهرداری تبریز در آستانه پیروزی در این ست قرار گیرد. مصطفی کارخانه دست به تعویض زد و محمد فلاح را به جای سید محمد موسوی به زمین آورد. با این حال این تعویض جواب نداد و تی شهرداری تبریز با نتیجه 25 بر 22 موفق شد در این ست به پیروزی برسد.

ست دوم این دیدار را بانک سرمایه طوفانی آغاز کرد و از همان ابتدا توانست اختلاف امتیاز خوبی با حریف خود ایجاد کند. هماهنگی بالای بازیکنان بانک سرمایه منجر شده بود که تبریزی‌ها در بسیاری از دقایق بازی با مشکل مواجه شوند.

 در میانه‌های این ست شاگردان عادل بناکار تواستند نبض بازی را در دست بگیرند و اختلاف امتیاز را کاهش دهند اما سرویس‌های خوب بازیکنان بانک سرمایه و اشتباهات تبریزی‌ها در دریافت اختلاف امتیاز ایجاد شده را بازگرداند تا جایی که بانک سرمایه موفق شد این ست را با حساب 25 بر 19 به سود خود تمام کند  نتیجه بازی یک بر یک به تساوی کشیده شود.

در ست سوم شهرداری تبریز آغاز بهتری داشت و توانست با 6 اختلاف پوئن از حریف خود پیش بیافتد. حسن صنوبر و میکاییل تاجر در این ست درخشش خیره‌کننده‌ای داشتند و مدافعان بانک سرمایه را با مشکل روبه‌رو کرده بودند.

شاگردان مصطفی کارخانه هم در زدن ست موفق عمل نمی‌کردند.نمایش خوب شاگردان بناکار اجازه جبران اختلاف پوئن را به بازیکنان سرمایه نمی‌داد. نتیجه بازی 17 بر 22 به سود شهرداری تبریز پیش می‌رفت.در ادامه سرمایه توانست اختلاف را کم کند اما در نهایت شهرداری تبریز با نتیجه 25 بر 23 پیروز شد.

در ست چهارم باز هم شهرداری تبریز به حریف خود برتری داشت. شاگردان عادل بناکار دقت بیشتری در این دیدار داشتند و توانستند برتری‌شان را بر حریف پرستاره خود دیکته کنند. تبریزیها در این ست با اختلاف امتیاز بالا مقابل بانک سرمایه به پیروزی رسیدند. این ست با نتیجه 25 بر 18 به سود شهرداری تبریز تمام شد تا تبریزی ها با حساب 3 بر یک برنده این دیدار شوند.

3 دیدار باقی مانده از هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر والیبال از ساعت 17 در شهرهای تهران، اردکان و مشهد برگزار خواهد شد.
تیم سایپا در اردکان به مصاف تیم آرمان ورزشی این شهر خواهد رفت و ثامن الحجج خراسان و کاله آمل هم در مشهد با هم دیدار خواهند کرد.

تیم والیبال پیکان تهران هم از ساعت 17 و 30 در دیداری حساس پذیرای متین صالحین ورامین خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار