اعرابی: بازیکنانم کم فروشی‌ نمی‌کنند/ شرایط تیم بحرانی است

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان گفت: بازیکنان تیم ما تنها 7 درصد از مبلغ قراردادهای خود را گرفته‌اند با این حال اطمینان دارم که آن‌ها در هیچ دیداری کم‌فروشی نمی‌کنند.

فرهاد اعرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از شکست تیم آلومینیوم بندرعباس مقابل سایپا در چارچوب هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر والیبال گفت: از نتیجه‌ای که کسب شد رضایت ندارم. می‌توانستیم با توجه به ترکیب تیم نتیجه بهتری در این مسابقه کسب کنیم اما بازیکنان از نظر روانی در شرایط خوبی قرار ندارند. 

وی تصریح کرد: تغییرات مدیریتی در راس کارخانه آلومینیوم هرمزگان سبب شد برخی قول‌ها که داده شده بود عملی نشود. نمی‌توانم بگویم بازیکنانم در مسابقات کم فروشی می‌کنند اما در نظر داشته باشید که بازیکنان این تیم روی مبلغ قراردادهای خود حساب کرده‌اند اما تا کنون و در حالی که لیگ در حال پایان است تنها 7 درصد از مبلغ قراردادهای خود را دریافت کرده‌اند. بدون شک این مشکلات مالی روی تمرکز و روحیه بازیکنان و در نهایت روند تیم تاثیرگذار خواهد بود.

اعرابی با اشاره به برخی دیگر از مشکلات تیم آلومینیوم گفت: تیم این روزها برای تهیه بلیت و رزرو هتل هم با مشکل مواجه هستند.در واقع هیچ کس از فردای این تیم خبر ندارد! متاسفانه برخی رویکردهای سلیقه‌ای تیم آلومینیوم هرمزگان را با مشکل مواجه کرده است.

وی در پایان گفت: ما بازیکنان و تیم خوبی داشتیم و می‌توانستیم در پایان لیگ نتیجه بهتری کسب کنیم اما متاسفانه برخی تغییر و تحولات تیم را وارد مسائل غیر فنی و حاشیه‌ای کرد و حاصل آن جایگاهی شد که امروز در اختیار تیم آلومینیوم است.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار