اعرابی: هدف تیم آلومینیوم بقا در لیگ برتر است

سرمربی جدید تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان هدف تیمش را در زمان باقی مانده به پایان لیگ، بقا در این مسابقات دانست.

فرهاد اعرابی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از قبول شکست 3 بر یک  مقابل تیم شهرداری ارومیه در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر والیبال ، گفت: هر چند در این دیدار بازنده بودیم اما از عملکرد بازیکنانم رضایت داشتم. آن‌ها توانستند در دقایقی از این دیدار تیم پر مهره و قدرتمند شهرداری ارومیه را تحت فشار قرار دهند. 

اعرابی خاطرنشان کرد: می‌دانستیم شکست دادن تیم شهرداری ارومیه کار آسانی نخواهد بود به همین دلیل هدف اصلی ما از این دیدار ارائه بازی تماشایی بود که فکر می‌کنم به این هدف رسیدیم. به نظر من بازیکنانم با تمام توان کار کردند و توانستند دیداری دیدنی را به نمایش بگذارند. 

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم ادامه داد: تیم ما بازیکنان بسیار با انگیزه‌ای در ترکیب خود دارند. هر چند این تیم در هفته‌های گذشته با برخی مشکلات مالی روبه‌رو بود اما از یکی دو هفته قبل آرامشی بر تیم حاکم شده است. 

وی درباره هدف تیمش در ادامه مسابقات لیگ برتر والیبال ، اظهار داشت: در زمان باقی مانده تا پایان لیگ باید تمام تلاش خود را به کار ببریم که با کاهش درصد اشتباهاتمان و عملکرد بهتر مقابل حریفان، بقای خود در مسابقات لیگ را تضمین کنیم.

 اعرابی به دیدار هفته بعدی تیم آلومینیوم هرمزگان اشاره کرد و گفت: دیدار بعدی خود را باید در بندرعباس مقابل تیم بازرگانی جواهری گنبد برگزار کنیم. دیداری که برای ما بسیار حائز اهمیت است. تمام تلاش ما در این دیدار در راستای کسب پیروزی در آن دیدار خانگی خواهد بود. ما در صورت پیروزی مقابل گنبد می‌توانیم با صعود بک پله‌ای مواجه شویم. در فاصله باقی مانده تا این دیدار تمرینات خود را به طور منظم پیگیری خواهیم کرد.

تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان در چارچوب هفته هفدهم رقابت‌‌های لیگ برتر در ارومیه به مصاف تیم شهرداری این شهر رفت و با حساب 3 بریک  در این دیدار شکست خورد. تیم آلومینیوم المهدی که دو هفته قبل و پس از استعفای کریم بوستانی، فرهاد اعرابی را برای حضور روی نیمکت این تیم به خدمت گرفت، در حال حاضر در رده یازدهم جدول رده‌بندی و بالاتر از تیم گوهر کویر زاهدان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار