شهرداری ارومیه صدرنشین 40 امتیازی

فلامینگوها بر بام والیبال ایران نشستند

تیم والیبال شهرداری ارومیه با شکست آلومینیوم المهدی با یک بازی بیشتر به صدر جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان که در چارچوب هفته پانزدهم لیگ برتر در تبریز به مصاف شهرداری این شهر رفته بود، از فدراسیون والیبال درخواست کرد دیدار این تیم برابر شهرداری ارومیه در هفته هفدهم زودتر برگزار شود تا این تیم از تبریز راهی ارومیه شود.

با موافقت سازمان لیگ و باشگاه ارومیه، این دیدار عصر امروز در سالن غدیر ارومیه با حضور بیش از 2 هزار نفر برگزار شد و میزبان با شکست سه بر یک آلومینیوم المهدی هرمزگان به صدر جدول بازگشت. 

شاگردان جهانگیر سیدعباسی در ست سوم این دیدار 25 بر 23 مغلوب میهمان خود شدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 23 و 25 بر 18به پیروزی رسیدند تا با 40 امتیاز و 13 برد و یک مسابقه بیشتر نسبت به دیگر تیم های شرکت کننده در صدر جدول قرار گیرند.

این دیدار 122 دقیقه طول کشید و یک کارت زرد داشت که مسعود رمضانی بازیکن شماره پنج آلومینیوم المهدی هرمزگان به دلیل شوت توپ از داور نخست دریافت کرد.

ضمن اینکه مرتضی اکرمی و مجتبی بیداریان به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند و فرج الله فرج الهی نیز ناظر این دیدار بود.

شهرداری ارومیه در 9 هفته دور رفت صدرنشین بود و سپس با پذیرش شکست برابر پیکان در هفته پایانی دور رفت قهرمانی نیم فصل را از دست داد.

این تیم در ابتدای دور برگشت نیز مغلوب سرمایه شد اما از هفته دوم دور برگشت به دلیل شکست گوهر در یک دیدار زودرس، برای 2 هفته صدرنشین شد تا در پایان هفته پانزدهم صدر را به بانک سرمایه واگذار کند. 

در حال حاضر تیم های سرمایه و پیکان با 38 و 34 امتیاز از 13 و 12 برد در جایگاه های دوم و سوم جدول لیگ برتر والیبال قرار دارند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار