بازيكنی كه 8 كيلو كم كرد تا به چشم كواچ آمد

میکاییل تاجر والیبالیست‌ گنبدی‌ چند سالی بود که به تیم ملی دعوت نمی‌شد٬ ولی عملکرد خوبش در لیگ باعث شد که از سوی کواچ به اردوها فراخوانده شده و نامش در لیست ۲۵ نفره ارائه شده به فدراسیون جهانی باشد

بازيكنی كه 8 كيلو كم كرد تا به چشم كواچ آمدبه گزارش خبرتگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تاجر برای این‌که دوباره به تیم ملی دعوت شود راه سختی را طی کرده که در گام اول کاهش ۸ کیلوگرمی وزن و رسیدن به تناسب فیزیکی یک والیبالیست حرفه‌ای است البته این عدد به دلیل تمرینات سنگین در اردوی تیم ملی بیشتر هم شده است.

وی در خصوص اردوهای تیم ملی اظهارداشت: تمرینات از 15 فروردین ماه به طور سبک شروع و به تدریج سنگین‌تر شد در چند هفته آخر هم به اوج فشار تمرینی در کارهای توپی و وزنه‌ای رسیدیم.

قطر پاسور تیم ملی والیبال یاد‌آور شد: آمدن معروف تیم‌مان را کامل کرد و تمرینات خیلی خوب پیش رفت الآن هم برای بازی‌های تدارکاتی خودمان را آماده می‌کنیم که بعد از آن به لیگ جهانی برویم. انشاالله نتیجه خوبی بگیریم و باعث خوشحالی مردم شویم.

تاجر گفت: من چون 3،4 سال بود در جو اردوی تیم ملی نبودم اوایل کار برایم سخت بود ولی خیلی زود توانستم خودم را با بچه‌ها وقف بدهم و به این جو عادت کنم. خوشبختانه خودم را خوب بالا کشیدم و با دیگر بازیکنان هماهنگ شوم٬ خیلی دوست دارم در لیست نهایی کواچ باشم. انشاا.. که بتوانم نتیجه و ثمره زحماتم را بگیرم اگر هم انتخاب نشدم بازهم با همه وجودم افتخار می‌کنم که در اردو بودم و برای تیم ملی آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: ما امسال در گروه سختی هستیم آمریکا که قهرمان المپیک و لیگ جهانی ٬ لهستان قهرمان جهان و روسیه قهرمان المپیک است. البته ایران هم که جزو تیم‌های قدرتمند و شگفتی‌ساز چندسال اخیر جهان بوده است. تیم ایران همیشه نشان داده می تواند شگفتی‌ساز باشد امسال هم از نوع تمریناتی که انجام می‌دادند مشخص بود همه بچه‌ها می دانند در گروه سختی هستیم، امیدوارم که امسال هم سر بالا از زمین بیرون بیایند.

قطر پاسور تیم ملی والیبال در ادامه یادآور شد: همه تلاشم را این یک ماهی که در اردو بودم به کار گرفتم تا در ترکیب اصلی قرار بگیرم حال این بستگی دارد به نظر کادرفنی و مربیان دارد انشاا.. که در لیست نهایی باشم ولی بازهم می‌گویم چه باشم چه نباشم دوست دارم تیم ملی نتیجه بگیرد چون هم به نفع والیبال ایران است و هم مردم را شاد می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار