لیگ دسته یک جوانان؛

صعود پنج تیم قطعی شد

پنجمین روز دور مقدماتی لیگ دسته یک جوانان روز گذشته (یکشنبه) با پنج دیدار پیگیری شد و صعود پنج تیم به مرحله نهایی این رقابت ها قطعی شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  مسابقات والیبال قهرمانی رده سنی جوانان باشگاه های دسته یک ایران که از روز چهارشنبه دوم دیماه به میزبانی باشگاه عقاب تهران و هیات والیبال استان خراسان شمالی در دو شهر اصفهان و بجنورد آغاز شده است و امروز (دوشنبه) به پایان می رسد.

در پنجمین روز لیگ دسته یک جوانان پنج دیدار برگزار شد و صعود پنج تیم به مرحله نهایی قطعی شد و در دو مسابقه امروز نیز آخرین تیم صعود کننده مشخص می شود.

در منطقه دوم این رقابت ها که شش تیم برای سه سهمیه مرحله نهایی در بجنورد با هم رقابت می کردند، مسابقات مرحله مقدماتی به پایان رسید و تیم های شهرداری بجنورد، سفیر گیلان و ترکمن صحرای آق قلا رتبه های اول تا سوم را به دست آوردند و راهی مرحله نهایی شدند.

در این منطقه تیم های سازمان عمران شهرداری ساری، آرشام بابلسر و متین دامغان رتبه های چهارم تا ششم را به دست آوردند.

در منطقه اول نیز که هفت تیم برای سه سهمیه مرحله نهایی در اصفهان با یکدیگر مبارزه می کردند، در روز پنجم مسابقات دو دیدار برگزار شد و صعود تیم های عقاب تهران و حمل و نقل سراسری سرمست به مرحله نهایی قطعی شد و دو تیم لاستیک بارز کرمان و گل گهر سیرجان برای تنها سهمیه این منطقه امروز تلاش خواهند کرد.

نتایج پنجمین روز این رقابت ها به قرار زیر است:

منطقه یک در اصفهان:

عقاب تهران 3 - گل گهر سیرجان 2

حمل و نقل سرمست کرمانشاه 3 – لاستیک بارز کرمان یک

منطقه دو در بجنورد:

سفیر گیلان 2 – ترکمن صحرای آق قلا 3

آرشام بابلسر 3 – سازمان عمران شهرداری ساری یک

شهرداری بجنورد 3 – متین دامغان صفر

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: والیبال ، لیگ ، دسته یک ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار