شاکری در ادامه جلسه علنی شورای شهر مطرح کرد:

از توجه به سیما و منظر شهری مغفول مانده‌ایم

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: سال گذشته رهبر معظم انقلاب به موضوع سیما و منظر شهری تاکید کردند اما متاسفانه ما همچنان از این موضوع مغفول مانده‌ایم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران در ادامه یکصد و سی و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جلسه اخیر اعضای شورای شهر و مدیریت شهری با رهبر انقلاب، اظهار کرد: از صحبت‌های مقام معظم رهبری(مدضلله) در این دیدار، می‌توان دو نوع برداشت کرد که یک نگاه به شهرداری و نگاهی دیگر به مجلس، دولت و قوه قضاییه بازمی‌گردد که باید به نگاه دوم توجه بیشتری داشت.

وی در ادامه افزود: سال گذشته رهبر معظم انقلاب به مسئله سیما و منظر شهری تاکید داشتند و اکنون باید این سوال را پرسید که در حال نزدیک شدن به پایان سال هستیم و چه اقداماتی در این زمینه صورت گرفته است؟

عضو کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران گفت: یکی از موضوعاتی که بیش از 10 سال پیش مقام معظم رهبری(مدضلله) بر آن تاکید داشتند و عملی نشد، بحث مبارزه با مفاسد است که این موضوع نیز از سوی مسئولان مغفول مانده است.

شاکری در ادامه به برگزاری چهارمین دوره انتخابات شورایاری‌ها در تاریخ 22 اسفند اشاره و تصریح کرد: باید شورایاری‌ها را پرچم بین شورای شهر و شهرداری دانست و شورایاری‌ها یکی از مصادیق نظارتی در سطح محلات و مناطق هستند و مردم با حضور گسترده و پرشور علاوه بر شرکت در انتخابات، باید نظارت بر هیات اجرایی و هیات نظارت را نیز بر عهده بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار