در انفجاری در یکی از پایگاه‌های مقاومت در غزه ۴ تن زخمی شدند

در پی وقوع انفجار در یکی از پایگاه‌های مقاومت اسلامی در غزه، 4 تن مجروح شدند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری «فلسطین الیوم»، این پایگاه در خبری گزارش داد که در اثر انفجار صبح امروز سه شنبه در یکی از پایگاه‌های آموزشی مقاومت در منطقه «شیخ عجلین» در جنوب غرب نوار غزه، ۴ تن زخمی شدند. 

این پایگاه به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد که در اثر این انفجار ۴ تن در اثر ترکش‌های این انفجار زخمی شدند که مجروحان به بیمارستان منتقل گردیدند و حال یکی از آن‌ها وخیم گزارش شده است. 

همچنین خبرگزاری فلسطینی صفا اعلام کرد که صبح امروز سلسله انفجارهایی غرب نوار غزه را در راستای مانورهای نیروهای مقاومت فلسطین لرزاند. 

این خبرگزاری به نقل از خبرنگار خود اعلام کرد که این انفجار‌ها در راستای مقاومت در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی در آینده انجام گرفته است. 

از سوی پرس تی وی گزارش داد نیروهای رژیم صهیونیستی خانه یک  قاضی فلسطینی، به نام "کفاح عبدالرحیم شولی" را در روستای جاروشه در شمال طولکرم در کرانه باختری ویران کردند. 

به گفته منابع محلی، نیروهای اسرائیلی با حمله به روستای جاروشه به بهانه اینکه این ساختمان دو طبقه بدون مجوز اسرائیل ساخته شده است، آن را تخریب کردند. 

خبرگزاری معان به نقل از یک بیانیه اداره امور مدنی رژیم صهیونیستی گزارش داد: «نیروهای امنیتی خانه‌ای غیرقانونی را که بدون کسب مجوز لازم ساخته شده بود، تخریب کردند.»

انتهای پیام/
برچسب ها: زخمی ، انفجار ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار