مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها خبر داد

برگزاری نمایشگاه اکسپو 2015 به میزبانی میلان ایتالیا با حضور 165 کشور

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها از برگزاری نمایشگاه نمایشگاه اکسپو 2015 به میزبانی میلان ایتالیا با حضور 165 کشورخبر داد و گفت: این نمایشگاه از 11 اردیبهشت ماه مصادف با اول می آغاز و تا 11 آبان ماه به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.

برگزاری نمایشگاه اکسپو 2015 به میزبانی میلان ایتالیا با حضور 165 کشوربه گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، اسفندیار اسفهبدی امروز در نشست خبری با اشاره برگزاری نمایشگاه اکسپو میلان گفت:غرفه ایران که طراحی آن از بین 11 طرح به فردی به نام دکتر صفرمنش داده شده در مساحتی به متراژ 2 هزار مترمربع اجرا خواهد شد که برای نخستین بار در کنار غرفه‌های آلمان، شیلی و سوئیس خواهد بود.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه  که گفته می‌شود، نظارت یا طراحی این نمایشگاه به فردی به نام محبعلی داده شده، گفت: آقای محبعلی به عنوان کارشناس معماری در تیم طراحی فعالیت می‌کند و هیچ رابطه مالی بین ایشان و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها وجود ندارد.

وی ادامه داد: آقای محبعلی نه حق امضا، نه انتصاب و نه دستور دادن دارند و حتی عضو هیچ یک از کمیسیون‌های ما هم نیستند.

اسفهبدی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه گفته میشود، از حساب شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و بانک ملاصدرا 50 هزار یورو پول به حساب این فرد و فرد دیگری در ایتالیا واریز شده است، گفت: ما یک بار برای نمایشگاه اکسپو برای ایتالیایی‌ها پول فرستادیم که ماه‌ها طول کشید که به دستشان برسد، در همین راستا قانونی حسابی باز کردیم تا پول به عنوان تنخواه راحت‌تر به دست افراد برسد که تاکنون یک ریال هم از این حساب برداشت نشده است و اینکه برخی فکر می‌کنند، پولی در این میان به جیب کسی ریخته شده، کاملا اشتباه است.

وی درادامه صحبت های خودبا اشاره به اینکه  در نمایشگاه اکسپو هر یک روز به نام روز ملی یکی از 165 کشوری که شرکت می‌کنند، در نظر گرفته می‌شود،گفت: روز ملی ایران همزمان با روز پزشک در شهریور ماه برگزار خواهد شد که همه کشورها از این غرفه بازدید می‌کنند.

گفتنی است ، نمایشگاه اکسپو 2015 به میزبانی میلان ایتالیا با حضور 165 کشور برگزار می‌شود که از 11 اردیبهشت ماه مصادف با اول می آغاز و تا 11 آبان ماه به مدت 6 ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار