طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز تا ۱۵ فروردین ادامه دارد

معاون بازرسی و نظارت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان تاکید کرد: بازار شب عید آرامش کافی دارد و هدف ما دسترسی راحت‌تر شهروندان به کالاهای پرتقاضا با قیمت و کیفیت مناسب است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران ، مجتبی فراهانی از اغاز طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز از روز ۱۵ اسفند خبر داد و گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در این طرح سازمان‌های می‌رات فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری، سازمان ملی استاندارد، تعزیرات حکومتی، دانشگاه‌های علوم پزشکی، اتاق اصناف و اتحادیه‌ها و دیگر نهادهای دست اندرکار همکاری دارند و به طور شبانه روزی و در قالب گشت‌های مشترک بر بازار نظارت می‌کنند.
فراهانی افزود: در طرح پایش بازار کالا و خدمات ویژه نوروز با همکاری ۳ هزار نفر نیروی بازرس و
 ۲۲ هزار نفر نیروی بازرس افتخاری به عنوان فرزندان این ملت، بازار رصد می‌شود.

معاون سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اظهار داشت: رسیدگی به شکایات مردمی
، ناامن کردن فضا برای افراد سودجو، ایجاد آرامش برای شهروندان و جلوگیری از کمبودهای کاذب، نطارت بر فروش‌های فوق العاده را هدفگذاری کرده‌ایم.
 
به گفته فراهانی؛ لباس‌ها و پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، انواع میوه و صیفی، شیرینی، لبنیات، مواد پروتئینی و قند و شکر در اولویت نظارت قرار دارد و بر دفا‌تر آژانس‌های هواپیمایی، حمل و نقل برون شهری، اماکن تفریحی، سیاحتی، زیارتی، واحدهای اقامتی، غذاخوری‌های بین شهری، خشکشویی‌ها و قالیشویی‌ها، میادین میوه و تره بار، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا نظارت می‌شود.

فراهانی گفت: ۳۶۰ نمایشگاه در سراسر کشور با ۳۰ هزار غرفه عرضه مستقیم کالا با تخفیف ویژه در حال برگزاری است و هدف ما رسیدگی سریع با شکایت و انتقادهای شهروندان است و سامانه ۱۲۴ به طور شبانه روزی اماده دریافت نظر و شکایت مردمی است.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پایش ، بازار ، خدمات ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار