رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر خبر داد:

توزیع ۲۵۰ هزار سبد غذایی میان نیازمندان ویژه ایام نوروز

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع ۲۵۰ هزار سبد غذایی میان نیازمندان ویژه ایام نوروز خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در نشست خبری امروز که در سازمان امداد و نجات برگزار شد، با اشاره به توزیع توزیع ۲۵۰ هزار سبد غذایی میان نیازمندان، گفت: در سال گذشته بیش از 167 هزار سبد غذایی در میان افراد کم‌برخوردار توزیع شد و برای امسال نیز توزیع 250 هزار سبد غذایی در دستور کار قرار دارد.
 
وی با بیان اینکه در سال گذشته 2٫63 درصد از زنان سرپرست خانوار و یک درصد از معلولان تحت پوشش سبدغذایی قرار گرفتند، تصریح کرد: رویکرد امسال سازمان داوطلبان در اجرای این طرح بهره‌مندی درصد بیشتری از معلولان از سبدهای غذایی است، همین طور سالمندان تنها افرادی هستند که در این طرح شرکت خواهند کرد.
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ادامه داد: این طرح با همت و مشارکت مردم صورت گرفته است.
 
وی به اجرای طرح مروجین سلامت در سراسر کشور اشاره و تصریح کرد: این طرح در قالب برپایی 650 پایگاه در مناطق پرتردد شهرها صورت می گیرد و براساس آن کارشناسان و داوطلبان جمعیت هلال احمر با استقرار در این پایگاه ها اطلاعات لازم را در اختیار افراد قرار می‌دهند.
 
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر با اشاره به اجرای طرح نیابت از سوی جمعیت هلال احمر گفت: در این طرح داوطلبان به نیابت از فرزندان سالمندان به سرای سالمندان مراجعه و از آنان عیادت و دلجویی می کنند، البته مسئولان جمعیت هلال احمر نیز در پنجم فروردین به ملاقات سالمندان می‌روند.
 
رافع با تاکید بر اینکه در نوروز امسال پزشکان و پیراپزشکان نیز در کنار امدادگران حضور یافته و به مردم خدمت رسانی خواهند کرد، افزود: در نوروز ۹۴ یک هزار و 487 پزشک و پیراپزشک و همین طور 4 هزار و 845 نفر ساعت در پایگاه‌های امداد ونجات به مردم خدمات رسانی خواهند کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار