رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

توزیع 250 هزار سبد غذایی ویژه نوروز میان نیازمندان/ اهدای بیش از 38 هکتار زمین به هلال احمر

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از توزیع 250 هزار سبد غذایی ویژه نوروز میان نیازمندان خبر داد و گفت: در سال جاری بیش از 38 هکتار زمین توسط خیرین به هلال احمر اهدا شد.

فرح‌ناز رافع، رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رفاهی با اشاره به توزیع سبد غذایی و بهداشتی میان نیازمندان اظهار کرد: سازمان داوطلبان از اسفندماه اقدام به توزیع سبد غذایی و بهداشتی میان نیازمندان کرده و شناسایی خانواده های نیازمند از طریق خانه‌های داوطلب انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه ارزش ریالی سبدهای غذایی حداقل 100 هزارتومان است،افزود: این سبدهای غذایی نه تنها در تهران بلکه در سرایر کشور میان نیازمندان توزیع شده است همچنین توزیع این اقلام هنوز ادامه دارد و تا پایان فروردین سعی کرده‌ایم سبدهای غذایی را به دست نیازمندان برسانیم.

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر گفت: در نوروز سال گذشته 167 هزار و 312 سبد غذایی در بین زنان بی سرپرست، معلولان، سالمندان، خانواده زندانیان و بیماران صعب‌العلاج نیازمند توزیع شد و خوشبختانه امسال موفق شدیم این تعداد را افزایش دهیم.

رافع در پایان خاطر نشان کرد: در سال 93 بیش از 38 هکتار زمین توسط خیرین به هلال احمر جهت ساخت پایگاه و کمک به افزایش هر چه بهتر خدمات به نیازمندان و حادثه‌دیدگان اهدا شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار