هشدار لوییز به چلسی: از پاری سن ژرمن بترسید

دیوید لوییز مدافع برزیلی پاری سن ژرمن به شاگردان ژوزه مورینیو در تیم چلسی هشدار داد پی اس جی را دست کم نگیرند و در انتظار بازی دشواری در استمفوربریج باشند.

هشدار لوییز به چلسی: از پاری سن ژرمن بترسیدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از فرانس پرس، دیدار برگشت مرحله یک هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا میان تیم های چلسی و پاری سن ژرمن در ورزشگاه استمفوردبریج برگزار می شود.
 
دیدار رفت دو تیم با حساب تساوی یک بر یک خاتمه یافت اما بازیکنان تیم پاریسی برای شاگردان مورینیو حسابی خط و نشان می کشند.
 
دیوید لوییز گرانترین مدافع تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه رویارویی با چلسی گفت: شاگردان مورینیو مراقب باشند حتی اگر لحظه ای قدم به عقب بردارند آماده هستیم از آن به سود خود استفاده کنیم می دانم مورینیو به بازیکنانش چه می گوید، حتما از آنها می خواهد صبور بوده و به تیم ما در ضد حملات آسیب برسانند.
 
مدافع 27 ساله در ادامه افزود: مورینیو می داند ما  به گلزنی احتیاج داریم پس هدف اصلی خود را بر روی دفاع  و استفاده از ضد حملات قرار می دهد، احتمالا زلاتان ابراهیمویچ،ادینسون کاوانی و ازکیل لاوتزی توسط  مدافعان چلسی محاصره می شوند اما مهاجمان ما کار خود را به خوبی بعد هستند و این تیم چلسی است که باید نگران بازی چهارشنبه شب باشد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: لوییز ، مورینیو ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار