اینیستا: ژاوی و من نمی‌توانیم در کنار هم بازی کنیم

آندرس اینیستا ستاره تیم بارسلونا می‌گوید احساس می‌کند او و ژاوی نمی‌توانند در کنار هم بازی کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اینیستا از زمان پیوستنش به بارسلونا یعنی در سال 2003-2002 که فن خال هدایت کاتالان‌ها را بر عهده داشت، با ژاوی ستاره کهنه کار این تیم هم بازی است. این دو بازیکن با تجربه در تیم ملی اسپانیا هم مدت‌ها با یکدیگر همبازی بودند تا اینکه پس از جام جهانی 2014 از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

هر دو بازیکن در سال‌های اخیر جزو بازیکن کلیدی بارسا و تیم ملی اسپانیا بوده‌اند، اما اینیستا می‌گوید احساس می‌کند او و ژاوی نمی‌توانند در کنار یکدیگر بازی کنند.

وی در این خصوص گفت: گاهی اوقات احساس می‌کنم ما در کنار هم نمی‌توانیم کار کنیم اما همیشه داشتن بازیکن مثل ژاوی در تیم یک امتیاز بزرگ محسوب می‌شود، زیرا او کار بازیکنان دیگر را آسانتر می‌کند و باعث می‌شود  تیم بهتر کار کند.

وی در ادامه افزود: من و ژاوی مدت‌ها است که در کنار یکدیگر کار می‌کنیم و من از این موضوع بسیار خوشحال هستم. تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی مقابل وایووایکانو و شکست رئال مقابل اتلتیک بیلبائو در هفته‌ی بیست و ششم رقابت‌های لالیگا صدر نشین شد.

اینسیتا معتقد است این صدرنشینی باعث خواهد شد تیمشان با انگیزه تر و با روحیه‌‌ی بالاتری در ال کلاسیکو حاضر شود.

وی در این خصوص گفت: روحیه‌ی تیم مهم تر از صدر نشینی است. خوشبختانه تیم‌ ما روحیه‌ی بسیار خوبی دارد و باید سعی کنیم به همین روند ادامه دهیم.

3 الی 4 ماه دیگر تا پایان رقابت‌ها زمان داریم، بنابراین زمان خیلی طولانی در اختیار نداریم. قطعا در اختیار داشتن صدر جدول بهتر از دوم و سومی است. قبل از دیدار با رئال دو بازی مهم در لیگ قهرمانان و مقابل ایبار پیش رو داریم. سعی خواهیم کرد تا ال کلاسیکو در صدر بمانیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اینیستا ، ژاوی ، فن خال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار