انریکه: بارسا تاوان اشتباهی را داد /اینستا: بازی در خانه سویا سخت بود

لوییس انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا گفت: تساوی برابر سویا به دلیل اشتباهات این تیم بود.

انریکه: بارسا تاوان اشتباهی را داد /اینستا؛ بازی در خانه سویا سخت بودبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در جریان رقابت های این هفته لالیگای اسپانیا، تیم فوتبال بارسلونا با نتیجه 2 بر 2 در خانه سویا متوقف شد.
 
 لوییس انریکه سرمربی باشگاه بارسلونا در این خصوص گفت: من فکر می کنم ما در نیمه نخست تیم برتر میدان بودیم، ما فوتبال بسیار خوبی از خود نشان دادیم، بازی را کنترل کردیم و مشکلات زیادی برای آنها ایجاد کردیم، اما واقعا جای بسی تاسف است که چند دقیقه بعد کنترل بازی را از دست دادیم و گل دریافت کردیم.
 
اما در نیمه دوم اتفاقات زیادی رخ داد هر دو تیم  شانس های زیادی داشتند، اما هیچکدام بهتر از دیگری نبودند اما مسئولیت این اشتباهات را می پذیریم و بهای آن را هم دادیم.
 
آندر اینیستا نیز در این خصوص گفت: نکته ای وجود دارد این است که ما هنوز در صدر قرار داریم، ما باید بازی را آنالیز کنیم و ببینیم چه اشتباهی انجام داده ایم و سعی کنیم آن را درست کنیم و در نهایت به ارتقاء تیم کمک کنیم، ما نباید خیلی سخت گیری کنیم که چرا به تساوی دست یافته ایم، اما به هر حال خوب بازی کردن در خانه سویا و چنین شرایطی بسیار سخت است؛ مضاف بر اینکه بازیکنان سویا نیز از شانسی بسیار خوبی برخوردار بودند.
 
ما همیشه باید مثبت فکر کنیم و باید اعتماد به نفس داشته باشیم تا بتوانیم در پایان عملکرد بسیار خوبی داشته باشیم.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: انریکه ، سویا ، ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۱ ۲۳ فروردين ۱۳۹۴
آندرس اینیستا
آخرین اخبار