حماس: ایران بر موضع حمایتی خود از مقاومت فلسطین تأکید کرد

یکی از رهبران حماس در سخنانی گفت در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی ایران با رئیس دفتر سیاسی حماس در دوحه، ایران بر موضع حمایتی‌اش از مقاومت فلسطین تأکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه الأخبار لبنان، این روزنامه گزارش داد که باسم نعیم از رهبران حماس امروز اعلام کرد که  در خلال دیدار"علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی ایران و "خالد مشعل"، رئیس دفتر سیاسی حماس دردوحه قطر در روز چهارشنبه، وی بر موضع حمایتی ایران از مقاومت فلسطین تأکید کرد.

باسم نعیم از رهبران حماس در این باره گفت: ایران بر موضع ثابت خود در حمایت از مسأله فلسطین بطور کلی و حمایت از گروه های مقاوم فلسطینی بطور خاص تأکید کرد.

طبق اعلام حماس، این تأکید در خلال دیدار خالد مشعل با هیئت ایرانی به ریاست علی لاریجانی صورت پذیرفته است.

نعیم گفت: این نشست گام مهمی در سطوح عالی به شمار می رود که مقدمات را برای دیدارهای جدید آماده می سازد و رابطه حماس و ایران را  دوباره گرم می‌کند.

وی همچنین از قصد  خالد مشعل برای دیدار از ایران گفت اما اعلام کرد که تا الان هیچ توافقی برای زمان مشخصی صورت نپذیرفته است.

گفتنی است، این دیدار پس از آن صورت  گرفت که که هیئتی از حماس از تهران به منظور نزدیکی روابط حماس و ایران، بازدید کرده بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: حماس ، ایران ، غزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار