امیر محمد زند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

آواز دهل شنیدن از دور خوش است

یک بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: افراد مشهور زندگی سخت‌تری را نسبت به دیگران دارند و به قول معروف آواز دهل از دور خوش است.

امیر محمد زند بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص تأثیر شهرت در زندگی خصوصی یک هنرمند گفت: شهرت در زندگی تأثیر بسیاری دارد و این به مرور زمان اتفاق می‌افتد، من خود میل به شهرت ندارم به خاطر این که نمی‌خواهم در زندگی  اجتماعی محدود شوم و دوست دارم اجازه‌ی نگاه کردن به پیرامون، جامعه و مردم را داشته باشم.

وی در خصوص این که منافع شهرت بیشتر است یا مضراتش گفت: تأثیرات دو سویه دارد یک بخش از آن مثبت و بخش دیگر یعنی زمانی که مردم در زندگی خصوصی آنها کندوکاو می‌کنند دردسر ساز است.

وی در خصوص این موضوع که شهرت چقدر باعث دردسر در زندگی‌اش شده است عنوان کرد: گاهی اوقات بعضی از افراد وقتی ما را می‌بینند نسبت به ما روی خوش نشان نمی‌دهند به دلیل حرفه کاری که داریم البته این اتفاق کم پیش می‌آید. اما گروه بسیاری با دیدن ما خرسند می‌شوند.

زند در خصوص علاقه بعضی اشخاص به بازیگری با وجود دردسرهای شهرت عنوان کرد: بعضی از افراد وقتی جذابیت بازیگری را از دور می‌بینند به آن روی می‌آورند و به قول معروف آواز دهل از دور خوش است؛ شهرت شروع یک رسالت بزرگ است و مسئولیت‌های زیادی را در پی دارد و افراد مشهور زندگی سخت‌تری نسبت به دیگران دارند.

وی در خصوص محبوبیت و شهرت خاطر نشان کرد: محبوبیت، اهمیت  بیشتری دارد زیرا یک اتفاق  ابدی است که هنرمند را در ذهن‌ها ماندگار می‌کند همان طور که مرحوم  خسروشکیبایی جاودان ماند ولی شهرت مقطعی است.

گفتنی است، این بازیگر اخیرا در سریال‌های «فوق سری»، «آسمان من» و فیلم‌ةای سینما در «رخ دیوانه» و «حیرانی» ایفای نقش کرده است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار