رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد از تدوین برنامه‌ی راهبردی در عرصه آموزشی و تربیتی این شهرستان به عنوان نقشه راهی جامع در این حوزه خبر داد.

محمد قادری تفرشی رئیس آموزش و پرورش شهرستان ملارد در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  با اشاره به نقش حیاتی و سازنده برنامه ریزی در عرصه مدیریتی اظهار کرد: مجموعه آموزش و پرورش شهرستان ملارد همواره خود را موظف و مکلف به اجرای سیاست‌ها، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های وزارت خانه آموزش و پرورش و اداره کل آموزش و پرورش استان تهران می‌داند و به منظور تحقق اهداف مورد نظر، نهایت تلاش و امکانات خویش را به کار خواهد بست.

وی درادامه افزود: از برنامه‌ها و اهدافی که به صورت جدی پیگیری می‌شود، تهیه برنامه‌ راهبردی عرصه آموزشی و تربیتی در سطح شهرستان ملارد است که به عنوان نقشه راهی جامع برای سال تحصیلی آینده تدوین و طراحی می‌شود.

تفرشی در پایان تصریح کرد: در این نقشه راه مواردی همچون اقدامات، اهداف و برنامه‌ها گنجانده می‌شود و در این چارچوب رویکرد و هدف گذاری واحد‌ها پیرو برنامه ریزی‌های تدوین شده و میزان اعتبارات مورد نیز آن مشخص می‌شود و به تبع در پیگیری تمهیدات و تدابیر اتخاذ شده و تحقق اهداف مورد نظر، تاثیرات سازنده و مطلوبی ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار