خاکپور 27 بازیکن را به تیم ملی المپیک دعوت کرد

اسامی 27 بازیکن دعوت شده تیم ملی زیر 23سال جهت حضور در مسابقات مقدماتی المپیک از سوی محمد خاکپور اعلام شد.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی المپیک 2016 ریو از سوم فروردین ماه با حضور 5 تیم به همراه ایران و به میزبانی تهران در دو ورزشگاه آزادی و دستگردی برگزار می شود، بر همین اساس سرمربی تیم ملی زیر 23سال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده جهت حضور در این مسابقات را اعلام کرد.

لیست 27 نفره تیم ملی المپیک جهت حضور در مسابقات مرحله اول مقدماتی المپیک 2016 به شرح زیر است:
محمد رضا اخباری، امیر عابد زاده، گودرز داوودی، حسین کنعانی زادگان، محمدعلی مرادمند، سید مجید حسینی، علی عبداله زاده، صائب محبی، وحید حیدریه، میلاد محمدی، یوسف وکیا، مهدی ترابی، احمد نورالهی، روزبه چشمی، علیرضا نقی زاده، میلاد کمندانی، علی کریمی، علیرضا جهانبخش، شاهین ثاقبی، حسین فاضلی، بهنام برزای، احسان پهلوان، ارسلان مطهری، بهمن جهان تیغ، سردار آزمون، بهمن سالاری و محمدعلی فرامرزی.

گفتنی است بازیکنان دعوت شده باید راس ساعت 15 روز دوشنبه 25 اسفندماه با حضور در هتل اوین خود را به کادرفنی معرفی کنند و اولین جلسه تمرینی، بعد از ظهر همان روز برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است با توجه به هماهنگی های انجام شده با سازمان لیگ کشور، بازیکنان دعوت شده (به استثنای بازیکنانی که در لیگ قهرمانان آسیا بازی می کنند) نمی توانند در هفته جاری برای تیم های خود در لیگ برتر و لیگ 1 به میدان بروند.

انتهای پیام/
برچسب ها: خاکپور ، تیم ، ملی ، فوتبال ، امید ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار