مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 23 سال آسیا؛

برتری 6 بر صفر ایران مقابل افغانستان/ امیدهای ایران، 85 هزار هوادار افغان را ناامید کردند

تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امید افغانستان رفت و مقابل این تیم به برتری 6 بر صفر دست یافت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ملی فوتبال امید کشورمان از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی امید افغانستان رفت و مقابل این تیم به برتری 6 بر صفر دست یافت.

ترکیب تیم ملی ایران:

اخباری، مرادمند، چشمی، جهانبخش، آزمون، ثاقبی، نورالهی، کمندانی، فاضلی، محمدی و عبداله زاده بازیکنانی هستند که در ترکیب اولیه تیم ملی المپیک ایران به مصاف تیم ملی امید افغانستان خواهند رفت.

لازم به ذکر است این دیدار که از ساعت 17 و در ورزشگاه آزادی برگزار می شود سومین بازی تیم ملی المپیک کشورمان از سری مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا خواهد بود.

دیدار دو تیم آغاز شد.

80 هزار هوادار افغان در ورزشگاه آزادی حضور یافته اند و این در حالیست که کمتر از 300 هوادار تیم ملی ایران در ورزشگاه حاضر شده اند!

امیدهای ایران در سومین دیدار خود از ساعت 17 به مصاف تیم ملی امید افغانستان رفتند که در نهایت موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر نیمه نخست را با پیروزی پشت سر بگذارند.

گل های ایران در این نیمه را سردار آزمون( دقیقه 11 ) ، محمد مرادمند ( دقیقه 24 )، میلاد کمندانی ( دقیقه 28 ) و علیرضا جهانبخش ( دقیقه 38 ) به ثمر رساندند.

لازم به ذکر است حدود 85 هزار تماشاگر افغان برای حمایت از تیم خود به ورزشگاه آزادی آمده است.

نیمه دوم این دیدار نیز با درخشش بازیکنان تیم ملی ایران آغاز شد و نمایندگان گشورمان تا دقیقه 76 دو گل دیگر به ثمر رسانده و حساب کار را 6 بر صفر به سود خود کردند.

گلهای نیمه دوم را روزبه چشمی در دقیقه 61 و سردار آزمون در دقیقه 74 به ثمر رساندند.

این دیدار با برتری 6 بر صفر ایران به پایان رسید و تیم ملی امید کشورمان با 9 امتیاز صدرنشین شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار