مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ایلام گفت: سوگواره یاس نبوی ویژه شهادت حضرت زهرا(س) در امامزادگان این استان در نوروز برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ایلام؛ حجت الاسلام محمد کاروند با اعلام این خبر افزود: این همایش همزمان با سراسر کشور دوم تا ششم فروردین ماه در 15بقعه متبرکه شاخص استان و همچنین مسجد مقدس صاحب الزمان(عج) برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه این آیین به منظور توسعه و ترویج معارف نورانی معصومین(ع)، تقویت باورهای دینی و تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار خواهد شدافزود:  ترویج فضایل و سیره فاطمی، معرفی شخصیت حضرت زهرا(س) و ترویج فرهنگ وقف بر اساس نیات واقفان و ایجاد فضای فرهنگی و معنوی در سطح بقاع متبرکه و امام زادگان از اهداف برگزاری این طرح است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این همایش 16 مبلغ روحانی به زیارتگاه های استان اعزام خواهد شد افزود: این همایش به مدت چهار شب در این اماکن متبرکه برگزار خواهد شد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه ایلام افزود: همچنین به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) همایش رهروان فاطمی در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ویژه بانوان در نوروز 94 برگزار خواهد شد.

وی برگزاری زیارت خاصه حضرت زهرا(س) در لحظه تحویل سال، تهیه هفت سین فاطمی، سخنرانی پیرامون فضایل حضرت زهرا(س)، ولایت مداری در سیره فاطمه(س) و تبلیغ و ترویج فرهنگ وقف برای حضرت زهرای اطهر(س) را از دیگر برنامه های این اداره کل در نوروز 94برشمرد.
 
 
 
 
 
 
انتهای پیام/ق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.