فریدونی خبر داد

زمان شرکت در جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی تمدید شد

علی فریدونی مدیرکل دفتر مجامع و تشکل‌های فرهنگی از تمدید زمان ارسال آثار برای شرکت در نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی تا تاریخ 25 اردیبهشت 1394 خبر داد.

به گزارش حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وی افزود: با توجه به استقبال شرکت‌کنندگان و محدود بودن زمان شرکت، دبیرخانه جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی نسبت به تمدید زمان شرکت در این جشنواره اقدام کرد. 

فریدونی درباره برگزاری نخستین جشنواره کالاهای فرهنگی گفت: دفتر مجامع و تشکل‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران، نخستین جشنواره مصرف کالاهای فرهنگی با موضوع کتاب، لوازم‌التحریر، اسباب‌بازی و سرگرمی را با الگوی ایرانی اسلامی و رویکرد کودک و خانواده برگزار می‌کند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره ادامه داد: توجه به ابتكارات و خلاقيت‌هاي مردم و نهادهاي غير دولتي در رابطه با كالاهاي فرهنگي با الگوي ايراني-اسلامي، ايجاد دغدغه فرهنگي ميان خانواده‌ها، افزايش مصرف آثار و توليدات فرهنگي ايرانی-اسلامي، تقويت منابع تغذيه فرهنگ ايراني-اسلامي و زمينه‌سازي براي نوآوري و تبادل انديشه‌ها و آموخته‌هاي هنرمندان از اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل دفتر مجامع درباره موضوعات شرکت در این جشنواره گفت: این جشنواره موضوعات متنوعی را در برمی‌گیرد. در حوزه کتاب به مولفه‌هایی همچون پديدآورنده، تصويرگري، صفحه‌آرائي، ويراستاري، چاپ و بسته‌بندي و ... توجه شده است. در بخش لوازم التحرير آثاری با  طراحي و استفاده از نقوش و رنگ‌هاي زيبا و جذاب و خلاق  با الگوي ايراني‌- اسلامي مورد توجه است. همچنین در بخش اسباب بازي و سرگرمي نیز تاکید بر روی  طراحي، نمونه سازي، توليد، بسته‌بندي قرار دارد.

بر اساس این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه 1394 آثار خود را به آدرس  majame@farhang.gov.ir ارسال و یا به دبیرخانه جشنواره واقع در تهران، میدان هفتم تیر، خیابان قائم مقام فراهانی، خیابان فجر، پلاک 7 طبقه اول کدپستی 1589746511 ارسال نمایند. همچنین علاقه‌مندان جهت شرکت در این جشنواره و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 88861320  تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار