نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی

همزمان با شانزدهمین نمایشگاه بین المللی کتاب مشهد، نخستین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان خراسان رضوی برگزار می شود.

به گزارش حوزه فرهنگی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، "محمد کاظم دبیری" دبیر نخستین نمایشگاه دیجیتال استان خراسان رضوی اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف  جریان سازی و ایجاد بسترمناسب جهت تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی در حوزه رسانه های دیجیتال، ایجاد جایگاهی معتبر برای عرضه و ارزیابی رسانه های دیجیتال در کشور برگزار می شود.
 
وی ادامه داد: بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ی لازم برای تحقق جنبش نرم افزاری در حوزه محتوای دیجیتال، حمایت از افراد مراکز موسسات تشکل ها و شرکت های فعال در حوزه تولید آثار و محصولات فرهنگی و هنری دیجیتال از دیگر ادهداف بر پایی این نمایشگاه است .
 
معاون طرح و برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی تاکید کرد: در این نمایشگاه تولید کنندگان رسانه های دیجیتال مبتنی بر رسانه های برخط مبتنی بر شبکه، سرویس های مخابراتی مبتنی بر موبایل، رسانه های مبتنی بر حامل های فیزیکی دیجیتال از قبیل بسته های نرم افزاری و بازی های یارانه ای و سرگرمی را ارائه می کنند.
 
وی تعداد غرفه های این بخش را 60 غرفه خواند و افزود: در این بخش خانه های دیجیتال مشهد، موسسات رسانه های دیجیتال، نهاد ها و سازمان ها از جمله فرهنگسرای رسانه حضور خواهند داشت.
 
دبیری تصریح کرد: این نمایشگاه با همکاری مرکز توسعه فناوری اطلاعات دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونت طرح و برنامه ریزی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.
 
گفتنی است؛ این نمایشگاه از دوم تا نهم آبانماه در سالن بهار در ساعت 14 تا 21 میزبان علاقه مندان است.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار