گروسی مطرح کرد:

افزایش مشارکت بخش خصوصی هدف ما در حوزه انتخابی شهریار،ملارد و قدس

حسین گروسی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت:بستر سازی به منظور جذب و افزایش مشارکت بخش خصوصی یکی از عمده ترین اهداف ما در حوزه انتخابی شهریار،‌ملارد و قدس است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ظهر امروز(یکشنبه) 24اسفند ماه برخی از خبرنگاران فعال در شهرستان‌های ملارد قدس و شهریار به دعوت حسین گروسی نماینده مردم شهرستان‌های مورد اشاره در مجلس شورای اسلامی میهمان صحن علنی مجلس بودند.

دراین جلسه حسین گروسی با حضور در جمع خبرنگاران حوزه انتخابیه خویش با تشکر از تلاش اصحاب رسانه فعال در شهرستان‌های ملارد قدس و شهریار در انعکاس و پوشش اخبار این مناطق اظهار کرد: پوشش اخبار خدمات و اقدامات انجام شده در سطح شهرستان‌های مذکور و انعکاس مشکلات این مناطق در رشد و شکوفایی هر چه بیشتر این شهرستان‌ها مطلوب اثر است.

وی در ادامه افزود: یکی از مشکلات عمده شهرستان‌های ملارد، قدس و شهریار بحران آبی است که منحصر به این مناطق نیست و به نوعی استان تهران و در سطح گسترده‌تری، کشور با این مشکل مواجه است.

وی در ادامه عنوان کرد: قریب به 92 درصد از منابع آبی مصروف حوزه کشاورزی می‌شود و مابقی نیز بخش‌های شرب و صنعتی را پوشش می‌دهد که در چنین شرایطی با توجه به هدر رفت انبوه آب در بخش کشاورزی ضرورت آبیاری نوین و پیشرفته و فعالیت‌های گلخانه‌ای بیش از پیش احساس می‌شود.

وی در پایان تصریح  کرد:بستر سازی به منظور جذب و افزایش مشارکت بخش خصوصی یکی از عمده ترین اهداف ما در حوزه انتخابیه شهریار،‌ملارد و قدس محسوب می‌شود و چنین امر خطیری مستلزم حفظ و توسعه امنیت اقتصادی و تولیدی در سطح این مناطق(شهریار ملارد و قدس) است.
 

انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، خبرنگاران ، مجلس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار