نفر سوم وزنه برداری کشور:

هدفم ورود به تیم ملی است

محسن داوودی گفت: هر سال تعداد وزنه‌برداران دسته فوق سنگین اضافه می شود و رکورد‌های خوبی هم به دست می‌آید.

هدفم ورود به تیم ملی استمحسن داوودی، نفر سوم وزنه برداری کشور در حاشیه رقابت‌های قهرمانی کشور وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: رقابت‌های کشور سطح بالایی دانست و رکود‌های خوبی هم در این رقابت ها کسب شد. با توجه به اینکه محسن بهرام‌زاده به تازگی وارد دسته +105 شده‌است فکر نمی‌کنم وزنه خوبی بزند، اما عملکرد بسیار خوبی داشت. رشید شریفی هم که 3 سال قهرمان این وزن است و از تجزیه بالایی برخوردار است.
 
وی ادامه داد: با توجه به مصدو‌میتم از وزنه‌هایی که بالای سر بردم نسبتا راضی هستم، اما فکر نمی‌کنم مربیان و کسانی که برایم زحمت کشیده‌اند از نتیجه کار من راضی  باشند.

داوودی با اشاره به مشکلات وزنه‌ برداری تهران بیان کرد: تهران اکنون تنها مشکلی که دارد نداشتن باشگاه و مشکلات سخت افزاری است و من فکر نمی‌کنم از نظر تعداد وزنه‌برداران مشکلی داشته باشیم.
وی در ادامه بیان کرد: مشکلاتی که وزنه‌برداران تهران با آن روبرو هستند به خاطر نبود باشگاه است و گرنه باید رتبه بهتری داشته باشیم. تهران برای آماده کردن یک تیم 8 نفره مشکل داشت، اما با تمام این مشکلات توانستیم مقام سوم رقابت‌های قهرمانی کشور را به دست بیاوریم.

محسن داوودی مقام سوم مسابقات قهرمانی کشور در پایان خاطر نشان کرد: هدف من مسابقات ملی و ورود به تیم ملی است که بتوانم پیشرفت بیشتری در وزنه برداری داشته باشم و باعث افتخار ایران شوم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار