رئیس اورژانس تهران خبر داد

سه مورد حادثه چهارشنبه آخر سال تاکنون/خانواده دارای مهمترین نقش در پیشگیری از حوادث

صابری نیا گفت: تاکنون در رابطه با چهارشنبه آخر سال سه مورد حادثه داشتیم.

امیر صابری نیا رئیس مرکز اورژانس تهران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران  گفت: هنوز چهارشنبه آخر سال آغاز نشده است و تاکنون سه مورد حادثه داشتیم.

وی افزود: نوجوان 15 ساله‌ای به دلیل استفاده از نارنجکهای غیر استاندارد دچار حادثه شده و انگشتان دست خود را  از دست داده است.

رئیس اورژانس تهران ادامه داد: در شیراز تعدادی از نوجوانان مواد منفجره درست می‌کردند که پنج نفر از آنها دچار حادثه شدند.همچنین روز قبل یک نفر به دلیل انفجار دچار سوختگی تنفسی شده است و اکنون در بیمارستان بستری است، مردم ما هنوز به این باور نرسیده‌اند که ممکن است اتفاقات چهارشنبه آخر سال برای آنها نیز اتفاق بیفتد.

صابری نیا تصریح کرد: والدینی که فرزندانشان را فراموش می‌کنند باعث می‌شود که فرزندان آنها در صورتی که می‌توانند  برای جامعه مفید باشند با مشکل مواجه شوند و نباید با زدن ترقه و انفجار لبخند بر لب ایجاد کرد، این مسئله یک کار غیر انسانی است و هر فردی در آن آسیب می‌بیند در مواردی انفجارهای چهارشنبه آخر سال باعث سقط جنین زن باردار و سکته مغزی شده است.

وی اظهار داشت: خانواده‌ها با فرزندانشان یک سال شادی را  شروع بکنند در صورتیکه صورت و چشم و دست فرزندان خانواده ها از بین برود، مشکلات برای آنها ایجاد می‌شود و با همین رفتار تمام زندگی آنها  تغییر پیدا می‌کند.

رئیس اورژانس تهران در خصوص آمار آسیب دیدگان در سوانح چهارشنبه سوری عنوان کرد: تاکنون نمی‌شود، کاهش یا افزایش حوادث چهارشنبه آخر سال را  بیان کرد،  آنگونه که از سر و صدا بر می آید رسانه ها زحمت خود را در خصوص چهارشنبه آخر سال کشیده‌اند و امیدوارم جوانان ما شادی منطقی در این چهارشنبه پیش ببرند و آمار سوانح کاهش پیدا کند، با وجود تلاش رسانه‌ها در خصوص چهارشنبه آخر سال اصل موضوع خانواده های آنها هستند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار