در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح شد:

بهترین اتفاق سال 93 ستاره اسکندری

بازیگر «مرگ تدریجی یک رویا» گفت: بهترین اتفاق برای من در سال 93 بعد از 14 سال دریافت جایزه اول بازیگری جشنواره تئاتر فجر برای نمایش بود.

ستاره اسکندری بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: به تعبیر من نوروز به معنی نو شدن است و تداعی‌گر جشن و شادابی برای همه ایرانیهاست.

وی اظهار داشت: بهترین اتفاق بعد از 14 سال دریافت جایزه اول بازیگر جشنواره تئاتر فجر برای نمایش "هم هوایی" به حساب می‌آید که بسیار لذت بخش بود.

اسکندری ادامه داد: درگذشت هنرمندان عزیز از تلخی‌های سال 93 بود.

وی درخصوص جشنواره فیلم فجر امسال گفت: کم و بیش فیلم‌ها را دیدم ما جشنواره امیدوار کننده و بهتری داریم ولی کند حرکت می‌کند.

اسکندری ادامه داد: معلوم نیست فیلمی که فروش خوبی دارد فیلم خوب و کاملی باشد اقتصاد مهم است ولی باید فیلم‌ها در جهت ارتقای فرهنگ ما گام بردارند و سطح فرهنگ را بالاتر ببرند.

وی در خصوص آرزوی برای سینما و تئاتر در سال 94 اظهار داشت: امیدواریم در سال جدید فیلم‌های درجه یک بیشتری را در سینما شاهد باشیم و برای تئاتر بعد از سال‌ها سالنهای بیشتری ساخته شود.

اسکندری خاطرنشان کرد: آرزوی کارهای خوب در سینما و تلویزیون را دارم و آرامش و سلامتی را برای مردم آرزومندم امیدوارم اخلاق مردم که در روزهای نوروز خوب است در دیگر روزهای سال اینگونه باشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.